Výsledek sedmé ankety


Přeji krásný první prosincový den, jak si zatím vše užíváte? Já tedy nic moc. I když mám dárky nakoupené tak se nějak nedokážu dostat do předvánoční nálady. No nicméně jelikož pro Vás v současné době nemám ještě žádnou recenzi (slibuji, že se jí pokusím dnes dopsat a pak se vrhnou na shopaholiky). tak mám pro Vás alespoň výsledky ankety a také novou anketu. 

Minulá otázka zněla, jak dlouho Vám přibližně trvá přečíst knihu o řekněme 300 stránkách. Já osobně to vůbec nedokážu říct, protože záleží na čase a na mé náladě. Někdy dokážu knihu přečíst za jeden den, někdy mi to trvá klidně i několik měsíců. Pokud to mám ale brát obecně, řekla bych tak 2-4 dny. Vy jste hlasovali takto:

2 dny  - 28% (32 hlasů)
3 dny - 23% (26 hlasů)
Jeden týden - 18% (21 hlasů)
4 dny - 13% (15 hlasů)
1 dem - 8% (9 hlasů)
Tři týdny - 3% (4 hlasy)
5 dní - 2% (3 hlasy)
Měsíc - 1% (2 hlasy)
Více? - 0% ( hlasů)

Nová anketní otázka zní: 
Začíná u Vás čtení knihy tím, že si přečtete poslední větu nebo odstavec? 


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Někdy čtu poslední větu:D Odstavec ne, to už je moc:D Ale když je nějaká věta hodně spoilerová, tak mně to pěkně nakrkne!

    OdpovědětVymazat
  2. Spíš projedu poslední stránku :D (Shame on me!!!! :D ) takže dávám "ano" :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna včera jsem si přečetla poslední větu u Ošklivých .. - nejradši bych si tu knížku omlátila o hlavu! GR!

    OdpovědětVymazat