Měsíční chvástačka (Leden)


Úžasné meme, které vymyslela Judit! Jde o to seznámit ostatní s knihami, které: 


  1. které jsem si koupila
  2. které jsem dostala za recenzi
  3. které jsem vyhrála
  4. které jsem dostala jako dárek

PS: Toto je moje první video! Prosím omluvte místy mou špatnou výslovnost, a nebo pokud byste mi nerozuměli. Toto byl 26. pokus a mně už to nebavilo. :D Také omluvte na konci můj přeřek ("Děkuji všem za Vaš čas" - kravina :D)

PPS: Ještě se omlouvám, že jsem zapomněla na jednu knihu a to Hladová přání. Tímto ještě jednou děkuji autorce za zaslání knihy!


PPPS: Mám tam nějaký roztáhlý obličej! :D





DOSTALA JSEM K RECENZI

Upíří deníky - osvobození od L. J. Smith (FRAGMENT)
Stefanovy deníky - chuť krve od L. J. Smith (FRAGMENT)

 
Křídla od Aprilynne Pike (Fortuna Libri)
Hladová přání od Terezy Matouškové (Krigl)

KOUPILA JSEM SI

 
The Summoning (Darkest Powers,... Tunnels (Tunnels, #1) Life as We Knew It (Last Survi... Winter Longing Falling in Love with English B... Die For Me (Revenants, #1) Infinity (Chronicles of Nick, #1) Deep Down Popular 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

11 komentářů:

  1. Super video se super knihami! Už se těším na únor! ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem zvědavá, jestli nějaké únorové video bude, ale myslím, že snad ano. :D

      Vymazat
  2. Ha, super knížky! A to video :) je super :), na hladová přání jsem koukala ale nechtěl jsem za takovou knížečku dát stopade :D tak jsem si koupila Jezdce časem :D. Jinak docela mě rozesmálo to tam s tou obálkou :D "je taková, umělá, ale..." :D fakt dobrý :) *thumbs up*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dostala hladová přání na recenzi. Jinak, na jezdce časem se chystám! Pak mi řekni, jak se ti to líbilo. :)

      Vymazat
  3. Skvělé video! :) Konečně se pomalu i čeští blogeři pouští do knižních videí! Jen tak dál! :D Moc pěkné knihy mimochodem.
    Už se těším na další :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně dobré video! Závidím pár knih :D Jen tak dál pokračuj, už by jsem chtěla video na únor :))

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, úžasný nápad, krásne si to meme oživila :) Ja som si inak tiež tento mesiac kúpila Summoning aj zvyšné dve časti a hrozne sa už na nich teším :) Och a ozaj, zasa sa opakujem ale Winter Longing strašne závidím, na videu mi prišlo, že tá kniha je nejaká šialene veľká, ale možno to je iba tým obrazom :D No každopádne dúfam, že aj nabudúce bude chvastačka v tejto audiovizuálnej podobe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvelé knihy! Niektore by som hned brala :)Mám jednu otázočku:Tie knihy čo si dostala na recenzie, ako si k nim prišla?To si ich len žiadala od vydavatelstva?A oni ti ich dali len tak zadarmo?
      Dakujem :)

      Vymazat
  6. Susan: Ano, kontaktovala jsem samotné nakladatelství a ano, knihy jsem dostala zadarmo, tak to u RC chodí. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, máš úplně jiný hlas, než jsem čekala :D
    Ale máš moc pěkně ostříhaný vlasy :)
    Křídla a Hladová přání mám doma taky:)
    Jenom nevím, co máš proti té obálce Falling in love with english boys :D mě se právě hrozně líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké, jsi velmi sympatická :-) Jenom pozor- v některých místech ti není úplně rozumět, asi to bude i zvukem i u webky. Ale jinak opravdu skvělé - krátké a výstižné. Těším se na další videa!

    OdpovědětVymazat