Měsíční chvástačka (Prosinec)

Úžasné meme, které vymyslela Judit! Jde o to seznámit ostatní s knihami, které: 

  1. které jsem si koupila
  2. které jsem dostala za recenzi
  3. které jsem vyhrála
  4. které jsem dostala jako dárek

KOUPILA JSEM SI
Za prosinec jsem si z vlastních financí koupila pouze dvě knihy a to Ztracené memoáry Jane Austenové od Syrie James a Vzpomínáš si od Sophie Kinsella. Není to moc, ale nechtěla jsem utrácet a navíc tyto knihy v akci 3 za cenu jedné (tu třetí jsem darovala kamarádce k vánocům). 

DOSTALA JSEM K VÁNOCŮM (ALE VYBÍRALA SAMA)
Kvánocům jsem dostala hodně knih, ale neřekla bych úplně, že jsem je dostala. Vlastně to jsou dárky, ale vybrala jsem si je sama. Možná to někdo neschvaluje, ale já mam raději, když dostanu nějaké ty penízky, za které si sama vyberu, co bych chtěla. :) 
Padlí andělé by Thomas Sniegoski
Zrozena o půlnoci by C. C. Hunter (přečteno)
Slepá vášeň by Meg Cabot
Můří deníky Rachel Klein 
Jmenuju se Nikki by Meg Cabot (recenze)
Pokrevní pouta by Richelle Mead (recenze)
Inkarceron by Katherine Fisher
Saphique by Katherine Fisher
Čas čarodějnic by Deborah Harkness (přečteno)
Muka by Lauren Kate
Čarodějnice z Hex Hall by Rachel Hawkins (recenze)

DOSTALA JSEM JAKO DÁREK
Jako menší překvápko, když jsem s mamkou procházela přeplněné knihkupectví, jsem dostala jednu knihu - Zář by Alexandra Adornetto, u které jsem vůbec nepočítala, že by mi jí mamka koupila. Původně byla na mém seznamu, tak ještě, že jsem si jí nekoupila o pár dní dříve :D

DOSTALA JSEM  KRECENZI
Od nakladatelství jsem dostala čtyři recenzní výtisky, za které tímto ještě jednou děkuji. 
Percy Jackson, Zloděj blesku by Rick Riordan (recenze)
Zlodějka duší, Paranormálové by Kiersten White (recenze)
Rakve lásky by Ellen Schreiber (recenze)
Pořád mi pijou krev by Kimberly Pauley (recenze)

CELKEM
Tak a ještě pohled na všechny knihy pohromadě. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

9 komentářů:

  1. Fíha, krásná nadílka, mě počítám zítra přijde Hex Hall a ještě dvě knížky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak tak koukám, všude se pohybuje počet knih za prosinec kolem 20:D Jinak.. úžasná kopka úžasných knih!:)
    Kelsí

    OdpovědětVymazat
  3. a ja tolko cakala na to video! :D

    OdpovědětVymazat
  4. http://kniznitypi.blog.cz/ Hex hall a muří deníky jsem taky dostala ...Slepá vašen je nic moc četla jsem když vyšla...Jmenuju se Nikky je překvapující knížka :) dobre se cte

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná sbírka .) Já mám taky raději, když si je vyberu sama, ale já napíšu seznam a ostatní mi z něho něco koupí, abych to vyloženě nekupovala já :) Pak mi řekneš jaké jsou ty memoáry :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé ty ztracené memoáry Jane Autsenové vypadají dobře :) A dlouho už přemýšlím o Hex Hall, jinak dobrá nadílka :D

    OdpovědětVymazat
  7. Slušná nadílka:)) to já bych se mohla jít s tou svojí klouzat :D taky stojím za názorem, že je lepší si dárky sama vybrat. Kord, když jde o knihy. Protože přece jen knihy, které jsi všechny už přečetla znáš jenom ty :)
    ale stejně mi neudělá snad nic větší radost než to, když od někoho dostanu knihu. Pak možná ještě náušnice, na ty jsem taky obrovský úchyl :D
    Ze všech těch knih mám doma jenom Inkarceron, který tu je už od května, protože jsem si ho koupila k svátku, ale ještě jsem ho nečetla. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji krásné čtení. Taky bych si přála .

    OdpovědětVymazat
  9. Hex Hall je super. :)
    Teď čtu to Zrozena o půlnoci.

    OdpovědětVymazat