Novoroční knihovzetí - Můj seznam knih

Novoroční projekt z mé produkce

Je 1.1 2012 a já Vám tímto přeji šťastný nový rok! Ani jsme se nenadáli a je to rok 2012! Taky se Vám zdá, jak to vše strašně rychle uteklo? Mě tedy hodně! No nicméně tu je čas pro můj seznam knih pro Novoroční Knihovzetí. Sestavila jsem tedy seznam knih, které už vyšly a mně se ještě nepoštěstilo je mít doma a také knih, které teprve v tomto roce výjdou. 

  1. Smečka 1 by Andrea Cremer
  2. Smečka 2: Vzpoura by Andrea Cremer  
  3. Smečka 3: Oběť by Andrea Cremer
  4. Nádherné bytosti by Kami Garcia & Margareth Stohl
  5. Nádherná temnota by Kami Garcia & Margareth Stohl
  6. Jak mi pan Darcy zlomil srdce by Beth Pattilo
  7. Oškliví by Scott Westerfeld
  8. Chvíle před koncem by Lauren Oliver
  9.  Křídla by Aprilynne Pike
  10. Kouzlení by Aprilynne Pike
  11. Jak začíná láska by Meg Cabot (vychází v únoru 2012)
  12. Zásvětí by Alexandra Adornetto (vychází v únoru 2012)
  13. Vytržení by Lauren Kate (vychází v únoru 2012)
  14. Vstříc temnotě by Lisa Mcmann (vychází v březnu 2012)
  15. Vyvolení by Gabriella Poole (vychází v březnu 2012)
  16. Summer by Eden Maguire (vychází v dubnu 2012)
  17. Železný král by Julie Kagawa (vychází v dubnu 2012)
  18. Dcera kostí a dýmu by Laini Taylor (vychází v dubnu 2012)
  19. Polibek nesmrtelnosti by Alice Moon (vychází v dubnu 2012)
  20. Krevní msta by Alyxandra Harvey (vychází v dubnu 2012)
  21. Sny by Richelle Mead (vychází v dubnu 2012)
  22. Dokonalý pár by Ally Condie (vychází v květnu 2012)
  23. Démon z Hex Hall by Rachel Hawkins (vychází v červnu 2012)
  24. Pod nekonečnou oblohou by Veronica Rossi (vychází v červnu 2012)
  25. Slide by Jill Hathaway (ČR - vychází v srpnu 2012)
  26. Spellbound by Rachel Hawkins (vychází v září 2012)
  27. Phoenix by Eden Maguire (vychází v říjnu 2012)
  28. Andělé noci by Lili St. Crow
  29. Witches of East End by Melissa de la Cruz
  30. The Lying Game by Sara Shepard
  31.  Divergent by Veronica Roth
  32. Loď mezi hvězdami by Beth Revis
  33. Polibek pro Annu by Stephenie Perkins
  34. Tygrovo Prokletí by Colleen Houck
  35.  Delirium by Lauren Oliver
  36. The golden lily by Richelle Mead
  37. Vlny zmítané smrtí by Carrie Ryan
  38. Nadpozemská by Cynthia Hand
  39. Temná horečka
  40. V kůži supermodelky 3
  41. Noční cirkus
  42. Modrá jako safír by Kerstin Gier

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

8 komentářů:

  1. NO, asi si ještě něco z tvého seznamu připíšu na svůj :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ou... :D Pekný zoznam, niečo pripíšem aj na ten svoj - na GR :)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce v zháňaní financií na tento nekonečný zoznam :P

    OdpovědětVymazat
  4. :D.. jo, no... jako myslím, že bych dala ještě delší... ono toho má tolik vyjít co chci!.. akorát jsem zvědavá na ty penízky :D...

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, tak jestli si pořídíš všechny, tak to chudák Tvoje peněženka :) Jinak děkuji za odpověď a můj blog je zatím pořád novorozeně, ale snad bude brzy více času se mu věnovat, to Tvůj blog je opravdu krásný, máš moc hezký vzhled :) Teď mě tak napadlo, jak se dají vůbec vytvořit vzhledy na blogspot, musí se to celé nakódovat nebo je i nějaký program na to třeba? :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
  6. Vydařené, určitě se zúčastním, jen co se najde čas a sesbírám několik knih, co mám naplánu. (Abyhc nějakou nevynechala!) Ale tolik jako ty jich mít zaručeně nebudu. :D Čtu sice opravdu hodně, ale za rok 2011 se frekvence čtení přesunula na jeden týden = jedna kniha. Co nadělám, není tolik času jako dřív. :)

    Smečka je velice dobrá série, včera jsem dočetla Vzpouru. :)
    Na Strážkyně brány se taky šíleně těším. :)
    Zlatou lilii také očekávám. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Něco jsem z tvého seznamu četla na něco se těším a něco číst nebudu. Jinak jsem už četla oba dva díly Smečky, Jak mi pan Darcy zlomil srdce :D a jinak se děsně těším na novinky z roku 2012

    OdpovědětVymazat