Posuď knihu podle obalu #37

Meme z dílny Syki 


Název: Glimmerglass, Faeriwalkers 1
Autor: Jenna Black
Datum vydání: 25. května 2010
Počet stran: 294

Překlad anotace
Dana Hathaway o tom ještě neví, ale je ve velkém průšvihu. Když se její matka alkoholička ukáže na jejím školním recitálu, rozhodne se Dana utéct a najít svého tajemného otce v Avalonu, v jediném místě na zemi, kde obyčejný svět protíná s tím magickým. Ale od chvíle, kdy Dana vkročí do Avalonu, je vše špatně Ukazuje se, že není jen obyčejná dospívající dívka, ale Faeriewalker, vzácná osoba, která dokáže cestovat mezi oběma světy (jak tím lidským, tak i tím vílím, poznámka k překladu) a jediná, kdo dokáže přivést magii do lidského světa a technologii do světa magického. 

Dana se zamotává do bezohledné vílí politiky. Někdo se jí snaží zabít a zdá se že každý od ní něco chce, také ale od jejích nově nalezených přátel a rodiny a Ethana, sexy vílího kluka, u kterého Dana nemůže mít nikdy šanci ... až do chvíle, kdy ji mít bude. Polapena mezi dvěma světy si Dana není jistá, komu věřit může a komu ne, nemluvě o faktu, jestli svět bude ještě někdy takový, jaký býval. 

Názor na obálku:
Nebudu se tajit, že jsem si knihu koupila hlavně kvůli obálce, protože ta je prostě nepopsatelně krásná. Nic na ní nebije do očí, nádherné barvy a krásné detaily jako ty malé stříbrné tečky po celé obálce. Knihu mám doma už od loňského podzimu, ale až teprve včera jsem ji čapla a začala číst. Na to, že anglické knihy zase tak často nečtu (ale chci), se kniha čte moc dobře a již na začátku mě zaujala, i když se to teprve rozjíždí. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Tak tá obálka je ozaj nádherná...trochu mi pripomína Across the Universe...ale len trochu :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná obálka, určitě kdyby vyšla v Čr a měla takovou obálku tak ani nezjišťuji o čem kniha je... prostě mě to učarovalo.

    OdpovědětVymazat