Výsledek sedmé ankety

Už dávno před vánoci jsem zveřejňovala anketu s otázkou: Se kterou knižní postavou byste chodily v reálném životě? No i pro mně bylo těžké zvolit správnou odpověď ale nakonec jsem vybrala Galea. Nevím proč, ani ho nemám zrovna v lásce, ale v tu chvíli mi přišel jako dobrý výběr. Nicméně mě (jako vždy) výsledek znovu nepřekvapil. Tak nějak jsem tušila, kdo ZASE  vyhraje. :D A kdo že to byl? 

1. Dimitri (VA) 29% (24 hlasů)
2. Jesse (mediátor) 17% (14 hlasů)
3. Damon Salvatore (TVD) 14% (12 hlasů)
4. Gale (Hunger Games) 10% (9 hlasů)
5. Alex (Perfect Chemistry) 9% (8 hlasů)
6. Matt (OŽ) 7% (6 hlasů)
7. Daniel (Fallen) 6% (5 hlasů)
8. Archer (Hex Hall) 4% (4 hlasy)  


Nová anketní otázka:
Kde by se vaše vysněná (možná vaše vlastní) kniha měla odehrávat?

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat