Cup of literature: Český (Pražský) čtenářský klub - Přidej se i ty!

Created by  Yanny & Me

Vždy jsem zbožňovala filmy a knihy, ve kterých se objevovaly "seance", kdy se plno lidí mající rádi knihy sešli a debatovali o tom, co přečetli, na jaké nové knihy narazili nebo co se číst chystají. Připadalo mi to jako vážně skvělá věc a říkala si, že kdyby se něco podobného někdy vytvořilo i u nás, šla bych do toho. 

Velkou náhodou bylo, když mi minulý týden napsala Yanny a tím, že by ráda vytvořila čtenářský klub, který by se jednou každý měsíc scházel v nějaké pražské kavárně, knihovně nebo třeba čajovně. Já okamžitě řekla ano a vrhla se tohoto projektu společně s Yanny. 

V naší spolupráci proto vznikl projekt nazvaný
O co tedy přesně půjde?
  • Poznávání nových lidí
  • Seznamování s novými knihami 
  • Strávení času v nějaké zajímavé pražské kavárně, čajovně, knihovně
  • Každý měsíc si stanovíme jednu knihu, kterou přečteme a následně jí budeme rozebírat na knižní "Seanci" 
  • Diskutování nad knihami, doporučování knih, třeba i půjčování knih 
  • A mnoho dalšího. Hlavně zábava
Pokud by se vše povedlo, jak plánujeme, budeme moci klidně plánovat více společných akcí (letní knižní piknik, společné nálety na knihkupectví,..)

Pokud Vás to zaujalo, podívejte se na facebookovou stránku tohoto projektu, kliknutím na "libí se mi" se k ničemu nezavazujete. Klidně můžete šířit tuto akci mezi své přátele a ostatní. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

16 komentářů:

  1. Juuhuuuu :)
    Teď jdu tenhle náš společný geniální nápad rozšiřovat na své stránky zase já! :)))
    Mám z toho obrovskou radost, že se to opravdu takhle realizuje! :))))
    Hrozně se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělý projekt. :) Sice jsem ze Znojma, ale kdyby to bylo v nějakou rozumnou hodinu a na nějakém známém místě, kde bych to našla, tak bych se ráda přidala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by bylo naprosto skvělé! :)

      Vymazat
    2. To teda je! :) už teď se těším :)

      Vymazat
    3. Tak mě napadlo, že by první setkání mohlo být v literární kavárně v Neoluxoru na Václaváku. :) Tam trefí snad všichni a mohli bychom si dát kafe a koupit si nějakou knížku :)

      Vymazat
    4. Tak to je dobrý nápad! Určitě o tom budeme s Janny uvažovat! .)

      Vymazat
    5. Jojo, myslím si, že by to bylo pohodlné jak pro Pražáky, tak pro ty, co jako já, budou dojíždět. :)

      Vymazat
  3. Sic do Prahy teď moc nejezdím, ale už kvůli tomuhle si tu cestu udělám :) Jsem opravdu zvědavá, kolik se nás sejde a jakou knihu vymyslíte :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zvědavá též, doufám, že se vše povede. :)

      Vymazat
  4. Hrozně ráda bych se zúčastnila, ale Prahu mám z ruky :-( Škoda, že to není jinde...

    OdpovědětVymazat
  5. Rozhodně bych se čas od času chtěla zúčastnit, jestli by se mi to nekrylo se školou a tak... :) Ale jako... jsem sice z Prahy, ale centrum je pro mě stejně někdy jak španělská vesnice... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bychom domluvili nějaký pro všechny vhodný čas, tak aby to všem vyhovovalo. :)

      Vymazat
  6. Nápad se mi dost líbí a vidím to, že bych se k vám připojila :)..

    OdpovědětVymazat
  7. tak to vypadá opravdu zajímavě...v těch filmech jsem to taky vždy žrala..xD takže se pokusím připojit..:)

    OdpovědětVymazat
  8. To se mi strašně líbí. Bohužel nejsem z Prahy ani okolí:(

    OdpovědětVymazat
  9. to by bolo genialne, ale kedze ja som az z vychodu Slovenska, mrzi ma ze sa nezucastnim :(

    OdpovědětVymazat