One year/Birthday giveaway


Dnes je to přesně jeden rok, co jsem založila blog Kath's world of book. Tehdy jsem ho nezakládala jako knižní blog, ale po jednom dni z něj knižní blog byl. Řeknu Vám, ten rok ale rychle utekl. Ještě si pamatuji své začátky. Nebudu se tu nijak dlouze vyslovovat. Chci poděkovat hlavně Vám všem, co jste blog někdy v minulosti navštívily nebo stále navštěvujete. Jsem moc ráda, že jsem u  blogu vydržela a doufám, že i ještě hodně dlouhou dobu bude v provozu. Blog v číslech: 
                                                                           
                                                                 46 521 zobrazení stránky
                                                                      922 komentářů
                                                                      379 článků
                                                                      134 followers
                                                                        80 přečtených knih
                                                                        60 recenzí
                                                                          6 giveaways

Tou šestou giveaway je právě ta dnešní!


O co se bude soutěžit?
O knihu vlastního výběru do 10 euro z Book Depostory
+ překvapení v podobě podepsaných záložek, nálepek, apod. od zahraničních autorek

Kolik bude výherců?
Tři. První výherce získá knihu + překvapení, další dva získají překvapení. :)

Kdo může soutěžit?
Kdokoliv z celého světa od 13 let či se svolením rodičů. 

Jak se zapojit?
Stačí vyplnit formulář, který naleznete níže. Pro zvýšení šance výhry možnost extra vstupů. 

Jak dlouho se bude soutěžit?
Od dnešního dne 12.2.2012 do 12. 3. 2012


a Rafflecopter giveaway


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

147 komentářů:

  1. Strašně moc ti gratuluju a doufám, že to tu budeš blogovat ještě hodně dlouho!! ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. W, děkuju! Stejně jako ty doufám, že tu s blogem budu ještě hodně dlouho. :)

      Vymazat
  2. gratuluji k narozeninám a děkuji za soutěž!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání! :) A není zač. :)

      Vymazat
  3. Moc gratuluji ještě jednou :)) Budu držet palce aby si tady vydržela co nejdéle.

    OdpovědětVymazat
  4. aaaa.. špatně jsem pochopila "blog post". Kath prosím smaž mi tu položku v soutěži a moc se omlouvám!

    OdpovědětVymazat
  5. Vše nejlepší k prvním narozeninám :) Co víc ti přát, než abys tady byla co nejdéle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluji! :) Přeju ti, abys to otáhla klidně až k 10 narozennám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janie, děkuji! 10 let by bylo super, ale silně pochybuju. :D

      Vymazat
  7. Tak rok už je opravdu něco, hlavně po roce usilovné práce by se už nikomu od blogu odcházet nechtělo :P Takže teď už navěky! :D

    Je od tebe pěkné, že chceš něco nadělit ostatním, ale co ty?! Taky si nadělíš něco pěkného za tu vytrvalost? :))

    A própo, koukám, že využíváš na všechny své ikonky stejný font, podle toho vždycky poznám, že jde o něco tvého :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak dlouhý komentář, to já miluji. :) Děkuji, ano přesně, teď už se mi jen tak odcházet nebude chtít, takže Vás tu budu strašit ještě nějakou tu dobu. :D

      Já už si něco vlastně nadělila. Objednala jsem si dvě knihy + začátkem března objednám další (já jsem nenapravitelná) + jsem si udělala velkou radost v second handu. No, zní to divně, ale fakt. :)

      Ne na všechny ikonky používám stejný font, ale ve většině ano. Já včera zkoušela snad tisíce fontů a nakonec mi na to seděl tento. :)

      Vymazat
    2. Dlouhý? Ale-kde-že :D

      O nenapravitelnosti mi něco povídej :D Člověk dostane nějakou kačku a už kouká na knihy :D Zrovna teď jsem dostala něco od prarodičů a co myslíš? Už mám zase plný košík knížek (ještě když mají na bux.cz zrovna takové pěkné akce) a snažím se odolat, abych objednávku nedokončila :D

      U nás žádné pořádné second handy nemají, mě pokaždé dostane, jak v nich ve filmech hrdinky vždy vytáhnout něco zajímavého... u nás jsou tam spíš vytahaná trička a tepláky ještě za komoušů :D

      Vymazat
    3. Neodolávej, objednávej! :D

      Tak u nás také dlouho nebyl žádný "pořádný" second handy, ale v pátek jsem uviděla na našem místním cedulku "dnes 50% sleva", tak jsem tam zaplula a objevila 5 krásně barevných svetrů, převážně anglických značek. :)

      Vymazat
  8. Gratulujem k 1. narodeninám a prajem ti, aby si takto oslavovala aj ďalší rok a aj potom... aby ti blog vydržal čo najdlhšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. B, moc ti děkuju za pěkné přání. Jestli to bude letět tak, jako ten minulý rok, určitě tu bude oslava dalšího ruku co by dup. :)

      Vymazat
  9. Všechno nejlepší! :D Ať tě blogování stále baví, ať toho další rok přečteš co nejvíce a ať napíšeš hodně recenzí, prostě ať se blogu i Tobě co nejvíce daří a doufám, že příští rok budu moci psát znovu podobný komentář :)

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji! :) Přeji mnoho čtenářů a spoustu přečtených knih. :) Ať tu jste s blogem ještě hodně dlouho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také doufám, že spolu s blogem budeme ještě dlouho. :D

      Vymazat
  11. Tak ten formulář byl vyčerpávající ^_^ Snad jsem to nakonec nepokonila :-x

    Hodně výborných knížek do dalšího roku přeji... a ať tě blogování stále baví ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. příště udělám lehčí formulář, ale zvolila jsem tento, protože je docela přehledný. :)

      Děkuji za přání, knih letos bude asi hodně, takže to vidím na skvělý rok. :)

      Vymazat
  12. Gratulujem! Prajem ďalších veľa veľa rokov blogovania. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Všechno nejlepší!! Jsem hrozně moc ráda, že mám tu čest znát tě tady z blogosféry :) patříš k mým nejoblíbenějším a ráda si s tebou píšu :) ať ti blog vydrží co nejdéle a ať je pořád tak skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. VeEeeeeeeeee (:D), já jsem také moc ráda, že tě znám a moc ráda si s tebou píšu! Děkuji za přání! .)

      Vymazat
  14. Gratulujem :) Dúfam, že budeš takto o rok oslavovať znova :)

    A omylom som odklikla zlé twitterové meno (@s), sledujem ťa pod @simcsa1.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! S tím jménem si nedělej starosti. :)

      Vymazat
  15. Gratuluji ti k 1.blogovým narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak všetko najlepšie... aj ja sa pripájam ku gratuláciám a nech sa ti bloguje stále lepšie a lepšie a tak...
    a uži si sviatočný deň. Nech je len tvoj. A tvojho blogu. A tak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásné přání. Dnes si budu vážně užívat - knihy, seriály, blog, ..... :)

      Vymazat
  17. gratulujem ... naše blogy oslavujú za sebou.... dúfam, že sa ti bude dariť aj ďalší a ďalší rok :)

    OdpovědětVymazat
  18. Všechno nejlepší. Vážně jsem čekala, že je tvému blogu mnohem víc. Zdá se mi tak propracovaný, s tak kvalitními články, že jsem očekávala narozeniny alespoň třetí. Ale o to větší úspěch jsou tedy první narozeniny. Teď akorát nevím, jestli se můžeš vůbec ještě zlepšovat. :)
    No každopádně ještě jednou gratuluju, a hodně sil do dalších mnoha let blogování..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji. No já tedy na blogu ještě žádné kvalitní články neviděla (:D), ale i tak děkuju! :)

      Vymazat
  19. Gratuluju k prvním narozeninám! :) Přeju spoustu dalších čtenářů a ať se tobě a blogu daří stejně dobře jako dosud.

    OdpovědětVymazat
  20. Páni, tak to gratuluju k prvnímu výročí:)
    Za ten rok si toho stihla a dokázala opravdu hodně, takže první narozeniny rozhodně nejsou jediným důvodem k oslavám.
    Přeju tedy ještě spoustu takových úspěšných let a můžu jedině doufat v to, že tu s námi pobudeš, co nejdéle;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Též doufám, že tu budu s blogem ještě hodně dlouho (v rámci možností). :)

      Vymazat
  21. Všetko naaaaaaaaaaaaaaaaj :) veľa super knižiek, nasledovateľov a chuti do blogovanie ešte dlho dlho dlho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (jo a zapojila som sa pod menom Sašenka :D :D :-[ )

      Vymazat
  22. Aneta Mišíková12. února 2012 14:19

    Všetko najlepšie k prvému výročiu :) Musím povedať, že na tvoj blog sa vždy prichádzam odreagovať a keď vidím, že pribudol nový článok, som celá šťastná, pretože viem, že zas nájdem nové tipy na čítanie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, tvůj komentář mě vážně moc potěšil. Jsem moc ráda, že se ti blog líbí a vracíš se na něj. Děkuji za přání. :)

      Vymazat
  23. Gratuluju a přeju všecko nej :) Ať se ti všecko daří, hodně věrných čtenářů, dobrých knížek :)

    OdpovědětVymazat
  24. gratulujem Kath prajem vela dalších nasledovatelov, mnoho recenzi a nech sa ti v blogovaní darí aspon tak ako do teraz :)

    OdpovědětVymazat
  25. gratulujem k narodeninám a želám veľa spokojných čitateľov :)

    OdpovědětVymazat
  26. Véééélká gratulace k jednomu roku :)*
    Máš za sebou spoustu práce, uveřejnila si spoustu úžasných recenzí, vyměnila spoustu krásných vzhledů.. a tvůj blog patří k mým nejoblíbenějším :))
    Přeji ještě spoustu let v blogovém světě! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děluji, Dý! .) Jsem vážně řáda, že se ti u mně líbí. :)

      Vymazat
  27. Ahoj,
    tvůj blog mám moc ráda a gratuluji k blogovému výročí a přeju ti jenom samé štěstí při psaní článků a recenzí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, budu se snažit blog stále vylepšovat aby ses ty i ostatní ještě raději vraceli. :D :D

      Vymazat
  28. Gratuluju k roku:) Žes toho tady za tu dobu řádsky stihla:)

    OdpovědětVymazat
  29. Gratuluji :D a přeji vše nejlepší. Ať se ti daří stejně dobře jako dosud. Máš opravdu nádherný blog :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Jsem ráda, že se ti blog líbí. .)

      Vymazat
  30. Jojo jsem další, co gratuluje, vždy je radost, když má blog narozeniny a ještě k tomu první :) Přeji další úspěšné roky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Přesně, první narozeniny, to je něco jako přechod z nemluvněte na batole. :D

      Vymazat
  31. I já se připojuji a přeji ti s blogem ještě hodně úspěšných dní, mnoho nadšených čtenářů a minimálně tak skvělé články, jaké jsi publikovala doposud. :) Všechno nej!

    OdpovědětVymazat
  32. Páni přeji všechno nejlepší :) Já myslela, že máš blog už jak dlouho podle toho jak skvěle vypadá moc ráda sem zajdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. No jo, narozeniny jsou teprv první. :)

      Vymazat
  33. Všechno nejlepšejší k blogovým narozkám :) a přeju spoustu dalších skvělých článků do dalších let :)

    OdpovědětVymazat
  34. Kath, gratuluji k prvnímu blogovému výročí. Doufám, žes to pořádně oslavila pěkným nákupem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evk, děkuji! No velkým nákupem až tak ne, pouze jednou knihou a několika kravinkami okolo. :D

      Vymazat
  35. Všechno nejlepší :) A ať ti blogování vydrží co nejdéle ;)
    Pořádně to oslav (nejlépe v knihkupectví :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! V knihkupectví jsem to oslavila, ale jelikož na mně byla má peněženka ošklivá, odnesla jsem si pouze jednu knihu. :D

      Vymazat
  36. koukám, že odpovídáš skoro na všechny blahopřání
    tak ještě jednou všechno nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ally, děkuji! No, snažím se to stíhat. Sama nemám ráda když mi někdo neodpovídá. :D

      Vymazat
  37. Co jiného říct než... Všechno nelepší! Moc ti to přeju a ať se takových narozenin dožijeme co nejvíc. :)

    OdpovědětVymazat
  38. Teda, jak to, že jsem se to dozvěděla až dnes ?!!!! Sakra :D :D Vše nej Kate... hlavně nadále bloguj z vlastního potěšení :))) Ať ti to vydrží ;)))

    OdpovědětVymazat
  39. Přidávám se k přání a přeju ti hodně dalších let úspěšného blogování :) Doufám,že někdy budu tak dobrá jako ty :)
    btw. děkuji za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání.:) Ale, ale! Vždyť ti máš skvělý blog a blogerka jsi taky skvělá!! :)

      Vymazat
  40. Já bych se přidala ke gratulacím... Gratuluju a ať tě blogování pořád tak baví. Přeji ti hodně nadšených a spokojených čtenářů a další roky, které budeš s blogem slavit! :)

    OdpovědětVymazat
  41. Tak to tedy všechno nej nej nej nejlepší... :) ;)
    Musí to být radost, když má blog první narozeniny... :) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Radost to je, protože jsem nevěřila, že bych se to s blogováním tak dlouho vydržela. :D

      Vymazat
  42. Kath, přeji mnoho úspěchů s blogem a doufám, že tě to tu bude bavit ještě dlouhou dobu :)...

    OdpovědětVymazat
  43. Všetko najlepšie a nech ti to vydrží ešte veľa ďalších rokov. :)

    OdpovědětVymazat
  44. Nedá mi to, musím zkusit štěstí! Přeji hodně dalších úspěchů a čím dál více takových úspěšných let!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Držím palce v soutěži! :)

      Vymazat
  45. Vďaka za súťaž.... a všetko najlepšie k narodkám veľa nových nápadov a skvelých článkov.... a hlavne chuti k čítaniu..... :-D

    OdpovědětVymazat
  46. Všechno nejlepší k blogonarozeninám! Ať ti to pořád tak píše :)

    OdpovědětVymazat
  47. Všechno nejlepší. Děkuji ti za práci, kterou odvádíš na blogu, protože je to skvělý blog. Doufám, že to bude stále takhle pokračovat a dočkáme se dalších blogonarozenin. :)

    OdpovědětVymazat
  48. Gratuluju a přeju ještě spoustu dalších let... :) ;)

    OdpovědětVymazat
  49. gratuluju! máš to tu moc hezké.)

    OdpovědětVymazat
  50. Tak to ti moc gratuluju. Rok už je něco. A taky hlavně díky za soutěž. Konečně jsem se odhodlala zapojit do soutěže, kde je výhrou nějaká anglická knížka. V angličtině nejsem zrovna nijak dobrá, tak kdybych vyhrála ;) třeba by se to zlepšilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paži děkuji! A věř mi čtením knih se angličtina vážně zlepší, alespoň co se týče slovní zásoby, sama to pociťuji. .)

      Vymazat
  51. všechno nejlepší k narozeninám! :-))) a mockrát děkuji za tuhle úžasnou giveaway! :-))

    OdpovědětVymazat
  52. všééééchno nejlepší k narozeninám (jsem rozblahopřánovaná-včera jsem měla narozky :D)
    ještě několik takových roků ti přeju ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za přání a já ti též dodatečně přeji vše nejlepší k narozeninám! :)

      Vymazat
  53. jééééé všechno nejlepší k blogovým narozeninám a doufám, že se ti bude dařit i nadále..:) takže hodně úspěchů..:)

    OdpovědětVymazat
  54. Moc gratuluju k narozeninám =)) přeju hodně návštěvníků, článků a kladné komentáře =))

    OdpovědětVymazat
  55. Gratuluji k narozeninám ! Hodně návštěvníku a další aktivitu na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  56. Gratuluju ke krásnému výročí :) Hodně návštěvníku do dalších let a dní přeju :)

    OdpovědětVymazat
  57. Gratuluju ke krásnému výročí:) A přeji ještě mnoho dalších návštěvníků a článků do dalších let a dní :)

    OdpovědětVymazat
  58. Gratuluji k prvnímu výročí :) Ať se vede i v dalších letech ;)

    OdpovědětVymazat
  59. Velký gratulace a hodně knížek do dalších let ;)

    OdpovědětVymazat
  60. Gratuluji k prvním narozeninám a doufám, že návštěvníků bude jenom přibývat :D

    OdpovědětVymazat
  61. Jéééé, gratuluju! Takový jjubileum! 0=) Moc ti to přeju, snad ti to tady dlouho vydrží =)

    OdpovědětVymazat
  62. Gratuluji moc! :))
    Máš skvělej blog, snad vydrží až ke stým narozeninám a ještě dáál! :))

    OdpovědětVymazat
  63. První narozeniny :) toe krásná a neopakovatelná udalost. Takže přeju hodně štestí do dalších let a spoustu nových návštěvníku.
    A hlavně ti děkuji za práci, kterou odvádíš na blogu, protože je to skvělý blog.
    Ps: děkuji za soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání a jsem moc ráda, že se ti u mne líbí. :)

      Vymazat
  64. A já se přidávám k dlouhé řadě gratulantů ;) Také přeji krásné první narozeniny a ať se daří jak tobě, tak blogu. Na tvůj blog chodím od té doby, co jsem sama začala s blogováním a to už je nějaký ten pátek, ale pořád mě dokážeš upoutat ;) Navíc, tenhle vzled se mi moc líbí a doufám, že vydrží :D Děkuji za soutěž ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji!! Jsem velicéé ráda, že ke mně ráda chodíš a také, že se ti líbí vzhled, který se mi přestává líbit, ale i tak ho tu nechám. :D

      Vymazat
  65. Here's to another successful year of book blogging :)

    OdpovědětVymazat
  66. Velká gratulace a hodně zdaru do dalších let :)

    OdpovědětVymazat
  67. Gratulujem a dúfam, že ti to ešte dlho vydrží.:) A mimochodom - vďaka za giveaway.^^

    OdpovědětVymazat
  68. Taky jsem si kdysi chtěla založi knižní blog, bohužel na něj nemám vůbec čas a stejnak by mi to ani nevydrželo...:D Takže tobě a tvému blogu přeji k prvním narozeninám vše nej a jen tak dál!;)

    OdpovědětVymazat
  69. Přeju ti všechno nejlepšíí!!Miluju knižní blogy a na ten tvůj chdím ráda.Máš tu super novinky a vybírám si podle tebe knihy atd..prosím pokračuj,jde ti to :)) L.

    OdpovědětVymazat
  70. Tak kvalitní blog a má jen rok?:) (Páni to se rýmuje) tak tedy happy B-day:)

    OdpovědětVymazat