Review: Vengeance

Série: Transcend time saga #1,5
Autor: Michelle Madow
Datum vydání: 8. prosince 2011
Počet stran: 64

Překlad anotace
Jak daleko byste zašli kvůli pomstě?

Když Chelsea Givens zjistila, že s ní  Drew rozešel kvůli její nejlepší kamarádce,  cítila se zrazena jako nikdy předtím. Pak se její nová kamarádka Shannon nabídne, že jí pomůže dát vše zase popořádku. Chelsea je ochotná Shannon vyslechnout, ale přijmout fakt, že se ve svém minulém životě s Drewem znala, ji připadá naprosto nemožný. Ale to, co chce udělat, aby ho dostala zpět ... je, no, naprosto šílené.

Může mít Shannon pravdu? A jestli ano, jak dlouho jí bude trvat přimět Lizzie zaplatit za to, co jí udělala?

Vengeance je poměrně krátká (64 stran) povídka doplňující konec knihy Remembrance. Pro změnu je psaná z pohledu Chelsea – nejlepší kamarádky, tedy spíše ex-nejlepší kamarádky Lizzie. Tato povídka začíná scénou z Remembrance, kdy se Lizzie loučí s Chelsea před jejím domem, ve chvíli, kdy již Chelsea ví celou pravdu o vztahu mezi Lizzie a Drewem.

Je pravdou, že Chelsea jsem si zrovna neoblíbila, ale vyprávění z jejího pohledu mi přišlo velmi, ale velmi zajímavé. Myslím, že Michelle Madow sedlo spíše toto psaní (z pohledu Chelsea), které se mi zdálo reálnější, procítěnější, čtivější a celkově skvěle napsané. Teď po přečtení vengeance mi připadá remembrance takové až dokonce pohádkové, ale i přesto krásné, to nemůžu popřít.

Z této „knihy“ šly skoro doopravdy cítit pocity Chelsea, když zjistila, že se s ní Drew rozešel kvůli nejlepší kamarádce. Řekla bych, že i přesto, že mě předtím Chelsea ničím nezaujala, tak v tomto případě již ano. Sama jsem se divila, jak jsem si dokázala vše skoro živě představit a místy mi bylo Chelsea líto i když jsem radši, že se Drew dal dohromady s Lizzie (já mám prostě ráda happy endings).

Povídka byla skvělá až na jednu věc – Čarování? To mi přišlo takové zvláštní. Chápu, že měla Chelsea neskutečně velký vztek na oba dva, ale pokoušet se o kouzlo, které by změnilo to, co se událo? To mi k tomu moc nesedělo, ale na druhou stranu, je stoprocentně jasně vidět, že tenhle fakt bude mít vliv na další a to i závěrečný díl a možná to bude jedním z hlavních motivů. Jen tak hádám, protože povídka skončila velmi otevřeně právě v tom momentě, kdy Chelsea dokončila zmiňované kouzlo.

Chelsea chce jen jedno – pomstu.

Závěrečný díl by měl vyjít někdy v průběhu tohoto roku a já se ho již nemůžu dočkat.

Knihu si můžete nyní pořídit na goodreads za 0,99 dolaru (samozřejmě jde o e-book).