Vychází v únoru

Měsíc únor je podle mně zajímavý měsíc, co se týče nových knih. Nebudu teď zmiňovat knihy v češtině, ale pouze knihy v angličtině, které totiž vypadají opravdu lákavě. :) Pokud byste se chtěli podívat na všechny knihy, které v únoru vycházejí podívejte se například sem, najdete tam poměrně dobrý seznam vycházejících knih. Vybrala jsem pouze pár knih, které mě buď anotací či obálkou nejvíce zaujaly. 

Born Wicked (The Cahill Witch... Arcadia Awakens (Arcadia, #1) Pure (Pure, #1) The Fine Art of Truth or Dare Article 5 (Article 5, #1) Faery Tales & Nightmares
Partials (Partials, #1) The Catastrophic History of Yo... Pandemonium (Delirium, #2) A Beautiful Evil (Gods & Monst... When the Sea is Rising Red Dead to You

Zaujala Vás nějaká? Která? :)

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Tak nějak mě zaujalo úplně všechno.. sakra :D

    OdpovědětVymazat
  2. Article 5 mě zaujala... ale nedostala jsem se u ní ani do poloviny a můžu říct, že už bych jí do ruky nevzala, ani kdyby mi za to platili (viz můj blog) :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě před chvílí jsem tvou recenzi četla. A docela jsem z toho dostala strach. :D No nicméně si ji asi nejdříve stáhnu (no jo, to se nemá :D) a když se mi bude líbit tak si ji objednám. :)

      Vymazat