Waiting for wednesday #17

Waiting on wednesday je meme pořádané blogem Breaking the Spine. Jeho náplní je vybrat jednu knihu, kterou byste si chtěli přečíst. 


Název: Fracture
Autor: Megan Miranda
Datum vydání: 17. ledna 2012
Počet stran: 262

Překlad anotace
Jedenáct minut trvalo než Decker Phillips vytáhl svou nejlepší kamarádku Delaney Maxwellovou z ledové vody jezera v Maine. V tu dobu její srdce přestalo být a její mozek přestal fungovat. Byla mrtvá. Pak se ale začala vzpírat lékařskému přesvědčení, že je mrtvá, a vrátila se zdánlivě v pořádku zpět k životu. Všichni chtějí, aby byla Delaney v pořádku, ale jen ona dobře ví, že je ještě hodně daleko od normálu.

K budoucí koupi této knihy mě přesvědčila zajímavá i když krátká anotace, protože takovýhle typ knihy jsem ještě myslím, že nečetla. Pak to bylo nádherná obálka a dramatický trailer. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Fracture doporučuji :)I když jsem jí ještě nečetla, z návštěvy Londýna jsem si ji přivezla domů a vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záávidim, já se k ní dostanu asi až v dubnu, jelikož už mám vybrané knihy, které si v březnu objedná a nesmím překročit limit. :( :D Kdybys jí mezitím přečetla, dej mi vědět jaká byla. :)

      Vymazat
    2. Jasně :) Než se k ní dostanu, asi to taky chvíli bude trvat, mám tu nějaký český, pak Switched, a pak asi teprve Fracture

      Vymazat