Kdopak vyhrál?


Po měsíci, dnes v noci skončila velká narozeninová giveaway a jelikož ani já nemám ráda dlouhé čekání, dozvíte se jména výherců už teď! Jste zvědaví?  Nejprve bych ale chtěla ještě poděkovat za MASIVNÍ účast! Opravdu, tohle jsem nečekala. Celkově bylo v soutěži 1674 vstupů což je naprosto obrovské číslo. Čekala jsem tak maximálně tak 200 vstupů, ale tohle opravdu ne. Ještě bych chtěla poděkovat všem níže zmíněným autorkám za poskytnutí menších cen do giveaway. I když si toto asi nepřečtete, jsem Vám vděčná. 

Kdo, že to vyhrál?

Výhercem knihy dle vlastního výběru z Bookdepository do 10 euro + balíčku plném překvapení od autorem Michelle Meadows, Lauren Oliver a Kimberly Derting

je Ljuba G.

Výhercem e-booku So over you od Gwen Hayes osobně  + balíčku plném překvapení od autorem Michelle Meadows, Lauren Oliver a Kimberly Derting

je Niky P.

Výhercem balíčku plném překvapení od autorem Michelle Meadows, Lauren Oliver a Kimberly Derting

je Jeanne


Všechny tři slečny již ode mne obdržely email a mají dva dny na odpověď, pokud tak neučiní, bude vybrán náhradní výherce. 

GRATULUJI!

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

7 komentářů:

  1. O! Tak to je VÁŽNĚ nečekaný!!! :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Holkám moc gratuluji, ale nezastírám, že jim závidím :D Tak snad se příště usměje štěstí i na mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. A ještě otázka: 1 nebo můžeme i 2, ale aby to nepřesáhlo těch 10E???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš i dvě, když to bude v limitu. :)

      Vymazat
  4. Ty jo absolutně sem to nečekala. Děkuju moc. Mal štěstí, že jsem dneska rozchodila internet jinak bych o vše přišla. To bude moje první knížka v angličtině. Ještě jednou moc děkuju a gratuluju ostatním

    OdpovědětVymazat