Měsíční chvástačka (Únor)

Úžasné meme, které vymyslela Judit! Jde o to seznámit ostatní s knihami, které: 
  1. které jsem si koupila
  2. které jsem dostala za recenzi
  3. které jsem vyhrála
  4. které jsem dostala jako dárek



Vím, slibovala jsem Vám video a nakonec tu vidíte jen fotku. Omlouvám se, ale opravdu jsem na video neměla nápad, tudíž bude až v březnu (doufám). :) 


Za únor mi domů přibylo sedmnáct knih (z toho 2 e-booky), což je docela pěkné číslo. 


Opět jsem šíleně utrácela - tedy respektivně mamčina kreditka utrácela:
Clockwork prince by Cassandra Clare
Shadowspell by Jenna Black
Sirensong by Jenna Black
Delirium by Lauren oliver
Rosebush by Michele Jaffe
Nenasytná by Meg Cabot
Jane by April Lindner - Recenze
Sága prokletých 3, 4 by Margit Sandemo
Cena krve by Tanya Huff
Vengeance by Michelle Madow (e-book) - Recenze
Incarnate by Jodi Meadows (e-book) - Recenze


stále to je pro mně překvapením, ale vyhrála jsem knihu dle vlastního výběru (kniha dorazila už v lednu, ale již po lednové chvástačce):
Shatter me by Taheren Mafi - Recenze


Také jsem získala pár knih k recenzi a to:
Povolání: Zaklínačka by Olga Gromyko
Remembrance by Michelle Madow - Recenze

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

7 komentářů:

  1. páni... taková závist :D... kde si vzala Mediátora? já chci taky! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sehnala jsem ho na aukru. Stále jednoho prodávají - http://aukro.cz/meg-cabotova-mediator-1-krajina-plna-stinu-i2179772798.html

      Vymazat
  2. Stále jsem nepochopila, kde na tohle lidi berou peníze O_O Záhada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdybych některé knihy nekoupila v akci nebo na aukru, tak bych na to asi neměla. :D :D

      Vymazat
  3. no wow!!
    tolik knížek.. to je neskutečný. ZÁVIDÍM!!

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda že tam na tom aukru není celý mediátor, to bych si to asi koupila :) škoda že už se nikde pořádně nedá sehnat :(. Jinak super knížky, jako vždycky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, také bych si celou sérii bez váhání koupila, ale doufám, že se mi jí někdy povede sehnat. :)

      Vymazat