Book of month - what is that?

Pokud sledujete i facebookovou stránku tohoto blogu (tady), možná jste si všimli nového "projektu", která jsem právě na FB nedávno začalo. Ani nevím jak to, ale ještě jsem tu o tom nepsalo, takže to jdu napravit. Nejedná se o žádný nadměrně originální projekt a možná jste to už viděli. Nešlo mi o tom, abych  tímto projektem byla originální, ale šlo mi hlavně o to, že se mi nápad zalíbil. projekt nese naprosto obyčejný název Book of month neboli kniha měsíce. Jak už sám název napovídá, každý měsíc zvolím jednu knihu, o které si myslím, že by mohla zaujmout i Vás. Zatím jsem volila jen samé anglické knihy, ale nebojte, budu vybírat i české. 

Každý měsíc se tedy na FB stránce ponese v duchu jedné knihy (to poznáte lehce podle profilové fotky na které bude právě obálka zvolené knihy). Budu přidávat trailery, novinky a zajímavé články spojené s knížkou. Také se můžete každý měsíc těšit na mini soutěž a někdy i rozhovor s autorem/autorkou knihy. Budu se snažit Vám knihu představit a třeba zaujme právě Vás. 

Pro minulý měsíc Březen jsem zvolila knihu Slide od Jill Hathaway. Probíhala dokonce malá soutěž o lampičku na knihu. 

Celý Duben bude o knize Illuminate od Aimee Agresti. Autorka byla tak laskavá a souhlasila s malým rozhovorem, který bude k přečtení myslím, že snad příští týden. Také pro Vás připravuji soutěž, ale ještě neprozradím  o co.

Květnu patřila kniha Tygrovo prokletí a projekt tentokrát trochu zaostával. Od Colleen Houck mi nepřišly odpovědi na otázky a na minisoutěž jsem naprosto zapomněla. V červnu to určitě vylepším.


Pro červen jsem zvolila knihu Flirting in italian a to z důvodu, že právě jeden týden v červnu strávím v Itálii. Tentokrát snad už rozhovor vyjde a na soutěž se bude moci také těšit. A pozor výhra bude nějaké překvapen z Itálie. :)


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Ten vzhled je supr čupr :) Je vidět, že i "jenom" písmo dokáže zapůsobit :)
    Jinak, těším se na minisoutěž :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi ta jednoduchost a prostě miluju šedivou s pastelovými barvami:)
    Ilumninate vypadá jako zajímavá kniha, budu se těšit na rozhovor.

    OdpovědětVymazat