Giveaway: I'm turning 18 next month, but you can get the books.


Je to tady. Narozeninová soutěž! Tak, teď to muže být matoucí a asi si říkáte už zase? Vždyť narozeninová giveaway tu byla od února do března. Ano, to ale slavil blog. Tentokrát to jsem . Bude mi osmnáct. Za chvíli se začnu cítit stará. :D Pamatuji si doby, kdy jsem si přála k narozeninám panenku a najednou to je vše fuč. 

Nicméně jsem si tuto chvíli nechtěla užívat sama, ale chtěla jsem udělat i radost Vám ostatním. Doufám, že se mi to touto soutěží povedlo. :)

Giveaway jsem zorganizovala tak, že začínáme dnes 13. 4. a výherce vyhlásím přesně na mé narozeniny a to 13. května v 21:10. Soutěžit budete moci tedy do 12. 5. Soutěžit můžete o přesně 7 knih a dvě DVD. 6 knih do soutěže věnovalo nakladatelství CooBoo, kterému za to nesmírně děkuji. Jen díky CooBoo může být soutěž velká! Kniha upírů a DVD jsou ode mne.



Výherců bude celkem 5. První získat tři díly série Tajný kruh (1, 2, 3); druhý knihu Kniha upírů + 2 DVD; třetí až pátý získá po jedné knize a to bud knihu Marina, Nikdy nepřestávej věřit nebo Ukolébavka. Nebudu dávat na výběr, kterou knihu/y byste chtěli, protože pak je to zbytečně složité. Doufám, že Vám to nebude vadit.

Zasoutěžit si mohou všichni z ČR.
Vše, co je potřeba, je jen vyplnit následující formulářek.

Šťastné soutěžení!
a Rafflecopter giveaway

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

19 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji za předběžnou gratulaci :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Taktéž ti děkuji za předběžnou gratulaci.

      Vymazat
  3. Jéé Tak to Všechno nejlepší :D A 18 není moc :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D :D No ještě mi do 18 zbývá ten jeden měsíc :)

      Vymazat
  4. Všechno nejlepší a užívej si osmnáct. :) Já jsem minulý týden oslavila 24 a to si připadám stará! :D Co bych dala za 18.

    OdpovědětVymazat
  5. Kath, tohle je vážně úžasná giveaway takže moc děkuju za možnost vyhrát a samozřejmě přeju všechno nejlepší! :) Pořádně ty osmnáctiny zapij ;) :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Přeju taky do budoucnu vše nejlepší!! Jinak cen je opravdu hodně, je to skvělý :) ten měsíc to do výsledků nevydržím :-D

    OdpovědětVymazat
  7. S předstihem ti také přeju všechno nejlepší k osmnáctinám:)
    Já je oslavila včera a už ten den dospělosti dneska mě zmáhá:D Ba ne, staří se sice blíží, ale člověk se může pořád utěšovat tím, že má ještě -áct;)
    Takže ještě jednou vše nej, ať se ti daří v životě i tady na blogu, spoustu pěkných knih a věrných čtenářů, kterých není nikdy dost:)
    A samozřejmě děkuju za giveaway!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *-náct:D Už se mi snad klepou i prsty:D

      Vymazat
  8. Gratuluju ;) A díky za giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  9. Popřeju v případě, že vyhraju :D :D :D

    Dělám si legraci :D

    Ale přijdu popřát na narozeniny za ten měsíc ;) díky za giveaway !!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Tady bude někdo velká holka! :) všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Předem vše nej a dík za giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky děkuju za skvělou giveaway a možnost vyhrát a přidávám se k ostatním a přeji ti všechno nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Všechno nejlepší a děkuji za skvělou giveaway :) Snad budu mít štěstí, když už mám toho 12.5 narozeniny a to je ukončení soutěže :)

    OdpovědětVymazat
  14. Předběžně gratuluju k narozkám a děkuju za skvělou giveaway :) A budu doufat ve štěstí při losování, protože mám narozky hned 14. května, tak by to byl milej dárek :D

    OdpovědětVymazat
  15. Taky se přidávám ke gratulantům a přeju úplně všechno nejlepší. Děkuju, za tak skvělou soutěž + za tvůj blog, na kterém vždycky najdu nějaké tipy ;) Oh, ještě jsem zapomněla! Klidně by mohli vydat i Nevermore ;)

    Koukám, že je tady dost květnových dětí. Také jsem květnová - 14. května

    OdpovědětVymazat