What I bought, won and got in March

Poslední poměrně dlouhou dobu přemýšlím nad tím, že bych pozměnila dosavadní formu článku obsahující všechny knihy za určitý měsíc. Stále si myslím, že Měsíční chvástačka je pěkný nápad, ale už se mi to tak moc nazývat nechce. Chci aby to celé kromě názvu formy a všeho vycházelo ze mně. Proto jsem tuto rubriku přejmenovala na jednoduché "What I bought, won and got in ..". Budu k tomu přidávat i nějaké svoje myšlenky, události z měsíce, ne jen knihy. 


Každý měsíc si říkám "tentokrát budu více šetřit", jenže ono to tak jednoduše nejde. Chvílemi si připadám jako závislá, protože stačí, abych na aukru objevila knihu, po které toužím, za ani ne poloviční cenu, nedokáži se udržet. A když si koupím jednu, ihned jdu hledat další, protože tak nějaké další přece musí být. A takhle to nějak vypadalo u mně v březnu. Knihy z aukra dokonce svým počtem převýšily knihy v angličtině z BD, což už je něco. Tímto tedy se tedy veřejně prohlašuji za knihoholika a nenapravitelného knihokupoholika

                                       


Koupila jsem si:
Smolné povětří - Rachel Caine
Daň peklu - Holly Black
Hrdinou snadno a rychle - Meg Cabot
Kazičasové - Val Tyler
Magyk & Znamení draka - Angie Sage
..aneb mé řádění na aukru

Andělé noci - Lili St. Crow
Tomuhle se nedalo odolat

Vengenace - Michelle Madow - RECENZE
Remembrance - Michelle Madow - RECENZE
Tyto knihy jsem již četla jako e-booky a musela jsem si je ještě objednat, protože jsou skvělé

Otec Goriot - Honoré de Balzac
Paní Bovaryová - Gustave Flaubert
povinná četba se pomalu ozývá

Na recenzi:
Lovkyně snů: Vstříc temnotě - Lisa McMann - RECENZE
Nebezpečná láska - Kateřina Petrusová
Article 5 - Kristen Simmons

Tak v dubnu si budu říkám znovu "šetři". Uvidíme, jestli to bude fungovat.
A co jste si pořídili vy?

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

13 komentářů:

  1. Oh, Article 5 v hardbacku, jo? Ty brdine :D
    (Jinak, jestli můžu poradit z jazykového hlediska - učitelka AJ se ve mně nezapře :D - slovesa v názvu by měla být všechny v minulém čase, tedy bought, won and got :)) )

    Doufám, že se ti bude Nebezpečná láska líbit, nebo jsi už četla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D OMG, no jo, já jsem ale trdlo, díky, hned to jdu opravit. Absolutně jsem si toho nevšimla. :D

      Vymazat
    2. no, teď to vypadá i skvěle jako :D Jinak, to je normální, člověk si nevšimne, není to rodný jazyk :)) Tak nám to hned nedojde :) Ty, a ty bys mi mohla taky poradit... :D Jak děláte to, že mlžete odpovědět hned u daného komentáře? Mně to nejde :D Určitě dělám něco blbě :D

      Vymazat
    3. Pod každým komentářem se vždy nachází odkaz reply a delete, stačí kliknout na reply a psát do kolonky pro komentář. :) Půjdu ti něco okomentovat a hned si to budeš moct vyzkoušet. :D

      Vymazat
    4. Teď jsem koukla k tobě a ty máš vlastně to vyskakovací okno s komentáři, tak to jaksi není. :( :D

      Vymazat
    5. No, ono i když jsem na stránce toho určitého článku, tak člověk může psát jen do nového okna... ale žádné reply tam není :( no nic, nebudu to řešit :D

      Vymazat
  2. No já to tam právě nemám :D Tak jsem myslela, že je v tom nějaký fígl :D

    OdpovědětVymazat
  3. Si s tím zkusím pohrát... teda, ale pěkně jsem ti to tu zaplácala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi hrozný závislák, fakt :D

    OdpovědětVymazat