What I bought, won and got in April


Každý měsíc je stejný. Pokaždé si říkám: tak a teď budu šetřit a nebudu objednávat nové knihy, když jich mám tolik nepřečtených. No říkat si to můžu, ale realita je úplně jiná. Opět jsem mrkla na aukro a koupila Krásné zlo od Rebeccy James, Magii mrtvých od Ilony Andrews a Nádhernou temnotu od Kami Garcia a Margaret Stohl. 

Následně jsem neodolala novince Tak padne náš svět od Megan Crewe a několik málo dní po vydání už byla v mé knihovničce, která poslední dobou praská ve švech. Při cestě do drogerie DM jsem ale zahlédla knihkupectví a to byl můj konec. Částku, kterou jsem měla původně na barvu na vlasy, jsem dala do knihy Jezdci časem  od Alexe Scarrowa

Mojí klasickou zastávkou byla stránka bookdepository.com, ze které jsem si tentokrát objednala s ohledem na jiné měsíce poměrně málo knih a to Slide od Jill Hathaway a Hallowed od Cynthie Hand (už se nemohu dočkat na Tuckera).

Od nakladatelství Fragment jsem na recenzi získala knihy Temná akademie - Vyvolení od Gabrielly Poole, Temná vize - Posedlost od L. J. Smith a Krvavou romanci - Polibek nesmrtelnosti od Alice Moon a nakladatelství Fortuna Libri mi na recenzi věnovalo knihu Kouzlení od Aprilynne Pike

Tento měsíc se na mě také usmálo štěstí v giveaways. Na blogu jedné dívčiny z Las Vegas jsem vyhrála knihu dle vlastního výběru a to Pledge od Kimberly Derting a na českém blogu ladymcfly-books jsem vyhrála knihu Bad taste in boys od Carrie Harris.


Z knih tohoto měsíce jsem opravdu moc nadšená. 3 z nich jsem již přečetla a slibuji, že recenze budou co nejdříve (jedna snad už dnes) a na ostatní se co nejdříve chystám. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

11 komentářů:

  1. Už jsem ti říkala, že ti závidím Tak padne náš svět ;) :D

    OdpovědětVymazat
  2. waw pani! :) mat tolko knih naraz :)

    www.zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Temnou akademii už mám taky doma a chystám se na ni. A hrozně toužím po "Tak padne náš svět" a snad si ji pořídím co nejdříve :)
    Pěkná sbírka knížek ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Do Jezdců časem a Kate se doufám pustíš co nejdřív! Jsou to skvělé knihy! ;)
    Tak padne náš svět ti opravdu závidím, minule jsem se nad ním rozplývala v knihkupectví :D ale bohužel jsem to tam musela nechat. :(

    OdpovědětVymazat
  5. Oooo!!!! Vyberám si HALLOWED :D Inak už máš len 3 nasledovateľov do 200!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné knihy, nedávno jsem taky v knihkupectví prošla kolem Tak padne náš svět, ale moje peněženka má bohužel anorexii :D

    OdpovědětVymazat
  7. One of the best things to do is to read a book!

    OdpovědětVymazat
  8. One of the best things to do is to read a book!

    OdpovědětVymazat