Review: Eternal Starling

Název: Eternal Srarling
Série: Emblem of eternity #1
Autor: Angela Corbett
Datum vydání: 6. prosince 2012
Počet stran: 320
Nakladatelství: Pendrell publishing
Láska tak silná, že je ani věčnost nedokáže rozdělit.

Evie Starling žije relativně jednotvárný život se svými přáteli, pomlouvá kluky a řídí svůj mustang 1966. Všechny změny přicházejí, když se stěhuje do Gunnisonu v Coloradu, aby začala na univerzitě a kde potkává dva tajemné mladíky. 
Už celá staletí, Alex Night a Emil Stone touží po Evie a oba dva mají své vlastní důvody, proč s ní chtějí být. Když ale oba dva tvrdí, že jsou její spřízněné duše a když jí prozradí o její neuvěřitelné minulosti, Evie se dozvídá, že není tím člověkem, kterým si myslela, že je. Brzy se ocitá uprostřed letité bitvy mezi společenstvím nazvaným Amaranthine, které ochraňuje lidské duše a mezi spolkem nazvaným Daevos, které Amaranthinu odporuje a které chce všechny duše zničit. S minulostí, které nerozumí a s budoucností plné nebezpečí se Evie musí rozhodnout, komu z nich věřit. Alex a Emil ale nejsou jediní, kteří Evie chtějí. Její duše se stává tím o co jde v ve věčné válce. 


Abych byla naprosto upřímná, i když jsem tuhle knihu měla již nějakou dobu na goodreads v poličce to-read, nějak jsem o ní neměla ani tušení.  Možná to je i tím, že kniha zatím není ke koupi na bookdepository, což je velká škoda. Knihu mi doporučila Sue a já jí jsem za to moc vděčná, protože se mi kniha opravdu velmi líbila. Nejdřív jsem ji četla, jen abych zahnala nudu, ale již po pár kapitolách to tak nebylo. Četla jsem, protože přestat nešlo.

Evie Starling začíná v novém městě. Po střední škole se předčasně se svou nejlepší kamarádkou Jasmine přestěhovala do společného domu v blízkosti univerzity, aby měla dostatek času poznat nové prostředí, lidi a hlavně univerzitu. Během krátké doby potkává dva šarmantní a okouzlující mladíky Alexe a Emila plné tajemstvích a Evie se ocitá uprostřed milostného trojúhelníku, ze kterého neví jak ven. Navíc oba dva jí neříkají celou pravdu. Pravdu, kterou prožila, ale nepamatuje si na ní. To, co prožila v minulých životech. 

Evie je velmi odlišná od jiných hrdinek. Miluje turistiku, jezdí na čtyřkolkách, nenávidí lži a tajemství a vyzná se v autech. Navíc je ten typ postav, které si prostě oblíbíte. Sama jsem u ní nanašla nic, co mi se mi nelíbilo. Vlastně možná jedna věc, připadalo mi, že vše bere až moc rychle a hopem. Jak s Alexem tak i Emilem se znala opravdu kratičkou dobu a prakticky hned s nimi začala chodit.

Vlastně celá kniha byla tak trochu uspěchaná. Některé části příběhu se udály velmi rychle a některé se zase dokonce i táhly. Těch bylo opravdu jen pár. Ale zase na druhou stranu, díky tomu, jak se příběh odehrával rychleji, se kniha četla velmi rychle a kapitoly ubývaly během pár minut.

Eternal Starling bych opět doporučila těm, kteří se čtením anglických knih nemají tolik zkušeností anebo se anglické knihy číst bojí, protože by jim nerozuměli. Autorka napsala knihu opravdu jednoduchou angličtinou, u které neporozumíte minimálnímu množství slov (sama jsem si překládala asi jen čtyři).

Angela Corbett
Námět knihy mě ohromně nadchl. Minulé životy sice jsou motivem velkého množství knih, ale Angela Corbett dokázala z tohoto ohraného tématu díky svým vlastním prvkům vytvořit ohromující příběh. Jelikož mám ráda otázku minulých životu a podobných témat, takže mi celé kniha opravdu sedla a byla podle mého gusta.

Tato kniha je debutem mladé autorky Angely Corbett, která již od malička snila o tom být spisovatelkou. Sen se jí splnil a její první kniha se může pyšnit průměrným hodnocením. Věřím, že ve chvíli, kdy bude kniha na BD, se bude o knize vědět více a její hodnocení možná i ještě stoupne. Navíc, autorka je nesmírně milá a přátelská, s radostí mi pokaždé odepíše na twitteru. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

5 komentářů:

  1. Priznám sa, že podľa anotácie by som jej ani nedávala šancu, no som rada, že si na ňu upriamila moju pozornosť... hádam si na ňu niekedy v budúcnosti nájdem čas :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí taky nedávala šanci a hele. :D

      Vymazat
  2. Podobne ako Coccinele.:)
    Hlavne prvá veta anotácie znie dosť zle - "Láska tak silná, že je ani věčnost nedokáže rozdělit." Uff.
    Ale podľa recenzie to neznie zle, tak uvidíme.:)

    OdpovědětVymazat
  3. No já nevím, příliš mi to připomíná Pád a teď nějak nemám chuť namilsotné trojúhelníky :D Možná tomu ještě dám šanci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že kdyby příběh neměl vyváženou porci milostného trojúhelníku a samotného (velmi zajímavého) příběhu a kdyby tedy šlo hlavně ten milostný trojúhelník, tak to asi po pár stránkách zahodím. :D :D

      Vymazat