Projekt kniha - délka povídky

Omlouvám se, že mi to trvalo docela dlouhou dobu, ale tento týden jsem měla docela dost nacpaný a úplně jsem na článek zapomněla. Podle nedávného hlasování o téma společné knihy jste si zvolili téma Volba. Myslím, že je to dobré téma, na které toho půjde napsat opravdu hodně a doufám, že budou všichni zúčastnění s ním spokojení (pokud by někomu vyloženě vadilo, napište do komentářů).

Dalším krokem je stanovit délku povídek. Chtěla bych nějaký kompromis, který by vyhovoval jak těm, kteří nemají ve zvyku psát dlouhé povídky, tak i těm, kteří ty krátké zase napsat nedokáží. :) Já myslím, že třeba maximálně 10 nebo 15 A4 stran by šlo. Co myslíte? Chtěli byste spíše kratší nebo ještě delší? 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

5 komentářů:

  1. chcem sa spýtať či sa napr nestanový typ písma, že napr times new roman, velkosť 12, riadkovanie 1,5, to sú bežné normostrany, vtedy by to mohlo byť 20 = 15 normálnych :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by možná bylo lepší, stanovit jednotné písmo, velikost, řádkování. :)

      Vymazat
    2. toto je základné písmo a tak, preto to píšem :) to info mám od kamošky spisovateľky, že takto by sa to malo písať :) ale tak to sa rozhodneme viacerí :)

      Vymazat
  2. Jj, nastavit písmo by bylo moc dobré a chci se zeptat, jestli jsou někde tedy vypsaní ti, kteří se budou účastnit opravdu. Abych vám tady do toho nekecala zbytečně :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě ne, já jsem se před nějako dobou ptala jen předběžně, protože to vždy vypadá, tak že se někdo přihlásí a pak to zase zruší. :) Nejdřív jsem chtěla vědět, jestli by do toho vůbec někdo šel. :) Ale brzo se budu ptát už závazně. :)

      Vymazat