Výherci narozeninové giveaway

Včera po měsíčním soutěžení skončila "velká" narozeninová giveaway o pořádnou várku knih, které věnovalo nakladatelství CooBoo a o knihu a dvě DVD, které jsem  věnovala já. Účast byla opět poměrně velká a já jsem jen ráda, že jste se zúčastnili, jsou to ale přece knihy, že? To se zkusit musí. :D Nebudu to déle natahovat, tady jsou výherci: 

1. Všechny tři díly série Tajný kruh získává ..... Barbora V.
2. Knihu Kniha upírů a 2 DVD Tajemství upírů získává ..... Luci
3. Knihu Marina získává .... Niklaus
4. Knihu Nikdy nepřestávej věřit získává ... Alinka V.
5. Knihu Ukolébavka získává .... Dominika C.


Výhercům jsem již zaslala e-mail a pokud do zítřejší osmi hodin večer neodepíší, vyberu nové/ho výherce. 

Moc všem gratuluji a pokud to vyjde tak knihy odešlu zítra nebo pozítří. :)

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

10 komentářů:

  1. jupííí :D ani nevíš jakou mi to udělalo radost! děkuju moc:))
    a samozřejmě gratuluji ostatním:))

    OdpovědětVymazat
  2. jé mě nějak nepřišel email! v rafflu jsem jako Alinka V. ale žádný mail jsem nedostala :-( ale pokud jsi to posílala ze seznamu na aidicka@neradvstavam.cz tak to možná nepřišlo, windowslive mě někdy zlobí v kontaktu se seznamem, zapomínám že mám do českých soutěží dávat googlácký mail :-) co teď a co potom? můžu se ti klidně ozvat i na fb, abys viděla, že jsem to opravdu já :-) takhle je to možná trochu matoucí, jiné jméno a tak... kdyžtak googlovský mail je alca.vocelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, promiň!! Já když jsem posílala emaily, tak u tvého jsem neklikla poslat a pak to zavřela, Promiň, už jsem ti ho poslala! :)

      Vymazat
    2. tak já už nevim...ale furt mi nic nepřišlo :D a prohledala jsem všechny spamy...asi mi není souzeno :DD

      Vymazat
    3. :D ten email by chtěl zaškrtit. :D Víš co, nejlepší bude, když mi napíšeš svou adresu na luciezelenska@post.com :)

      Vymazat
    4. ty vado, asi mě nenávidí :D oukej zkusím to z druhé strany

      Vymazat
  3. gratulujem :)

    zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. také gratuluji všem výhercům

    OdpovědětVymazat