In my mailbox - Červen #1

Videa tedy na blogu většinou nenajdete. Vlastně jsem natočila pouze jedno jediné video a to měsíční chvástačku někdy na začátku roku. Ani nevím, jak mě to napadlo, ale najednou jsem prostě seděla před knihovnou a točila video. Rozhodla jsem se natočit video do týdenní rubriky In my mailbox, do které pravidelně na Facebooku přidávám každý pátek fotku knih, které jsem ten týden obdržela. V tom budu nadále pokračovat jen s tou změnou, že k tomu bude i video. Jen doufám, že mi do dlouho vydrží a že se Vám bude vůbec chtít klikat na čudlík play. 

Příští týden budu také natáček video o knihách za měsíc květen, tak mi držte palce, aby se povedlo. 




 
Pandemonium - Lauren Oliver
Glitch - Heather Anastasiu

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

5 komentářů:

  1. Držím palce na to další video. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný!! Moc moc moc se těším na další videjka!

    OdpovědětVymazat
  3. Kath, jsi děsně příjemná!! :D
    Gratuluji k výhře!:)
    A Glitch může být velmi zajímaví!:).. jak si říkala, informuj na GR ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý! ;) Pandemonium mi leží na poličce, ale zařekla jsem se, že si ho přečtu, až bude blíže k vydání třetího dílů ze zdravotních důvodů :D A Glitch vypadá vážně super! ;))
    Ještě na něco jsem zapomněla... SKVĚLÉ VIDEO! ;))

    OdpovědětVymazat
  5. Delirium a Pademonium vyzerajú skvele!:) I keď som ani jedno nečítala.:D A dobré video, som zvedavá na ďalšie.:)

    OdpovědětVymazat