Kindletime #1


Poslední dobou se tolika meme jako dříve už nezúčastňuji, ale tohle mě hned na první pohled  zaujalo. Jednoduché, ale super. Kindletime od Teresinhy. Náplní toho meme je podělit se o své přírůstky v kindlu (nebo jiné čtečce).


  


The golden lily od Richelle Mead jsem včera dočetla (prakticky celou přečetla) a ještě stále si v sobě urovnávám pocity z knihy. Oproti bloodlines se mi TGL líbilo mnohem více. z Adriana se během krátké doby stala jedna z mých nejoblíbenějších postav (a to jsem ho ani v VA neměla ráda) a zakončení knihy mě tak trochu naštvalo, ale zároveň šíleně nalákalo na třetí díl nazvaný The indigo spell. To čekání do února bude hold peklo.

Snow white, blood red od Camerona Jace jsem si zdarma stáhla na amazonu. Jde o další převyprávění tradičních pohádek od bratří Grimmů. Takovýchto převyprávění jsem zatím moc nečetla, ale tahle kniha mě ihned oslovila jak anotací tak i obálkou. Jen doufám, že bude za něco stát, jelikož nemá zrovna hvězdné hodnocení  navíc byla zdarma. No uvidíme. Autor také zrovna chystá knihu blood, milk & chocolate, která má mimochodem boží obálku a jedná se další převyprávění, tentokrát o Sněhurku z pohledu Zlé královny. 

Boyfriend from hell od E. Van Lowe je další free kindle knihou z amazonu, které jsem neodolala. Jde o příběh Megan, která potká dva nové kluky Matsona a Armanda. Jenže jeden z nich je Satan a che si  Megan odvést do pekla jako nevěstu. Docela mě to zaujalo i přesto, že nejde zrovna pro originální némět. Trochu mi to připomíná knihy Everneath a The goddess test. Ani jednu z nich jsem nečetla, ale anotací a příběhem si jsou podobné. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

5 komentářů:

  1. Jé, ty jsi panečku rychlá :)
    To převyprávění vypadá zajímavě a ta obálka rozhodně stojí za to. Nicméně chápu tvoje obavy, když je něco zadarmo, zdá se to být podezřelé... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že nemám kindle...ale i tak dávám přednost klasickým knihám a to co nesežunu mám z nouze v mobilu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Bože, zabte mně nebo mně naučte číst. :D

    " Jde o příběh Megan, která potká dva nové kluky Matsona a Armanda. Jenže jeden z nich je !SANTA! a chce si Megan odvést do pekla jako nevěstu."

    trochu jsem se přehlédla.... :D ale budiž.
    Nooo, všichni jsou na GR z tGL lehce mimo, tak jsem zvědavá, ale nejdřív musím - konečně - přečíst Bloodlines .. O:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Santa je dobrej :D
      To bude Satanův hlavní rival v dalším díle... :D

      Vymazat
    2. Santa! Hej, tak to si mě dostala! Ty bys z toho udělala úplně jiný příběh. :D

      Vymazat