My bookshelf tour

Jak možná víte, v naší knižně-blogerské komunitě se pomalu ale jistě začíná sunout do popředí takový projekt s názvem My bookshelf tour - prohlídka vaší knihovny. Jelikož jsem si točení videí poslední dobou velmi oblíbila (jen to celodenní nahrávání na YT ne), tak jsem se rozhodla k tomuto projektu přidat. Vše potřebné již ve videu. :)



A to vypadá ve vaší knihovně?

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

9 komentářů:

  1. Páni! Takových knížek. :D To bych taky brala. :D A strašně moc se mi tam líbí ty masky či jak přesně se tomu říká. :) Máš hezkou knihovničku, kterou ti určitě závidím. ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, masky. Ty jsem do knihovny šoupla nedávno. Koupila jsem si je v Benátkách a pak doma nevěděla kam je dát. :D

      Vymazat
  2. Tý vado! Takovou knihovnu bych brala všemi deseti ;) Opravdu krásná sbírka a také jsem chtěla pochválit nádherné masky, hned jsem si vzpomněla na Krvavý karneval od De La Cruz. Snad se nové knihovny brzy dočkáš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mně zas připomínají masky z obálek Remembrance a Vengeance. :)

      Vymazat
  3. Pěkné YA kousky. :) Závidím ti Smolné počasí... tu knihu už si chci koupit hrozně dlouho a nikdy mi to nevýjde. :D :( Jinak, máš moc pěknou knihovnu!

    P.S.: Mně to nepřišlo uspěchané. Kdyby ses měla vyjádřit ke každé knize, bylo by to asi hoodně dlouhé video! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super video, závidím.:)) Moja knižnica je malá, ja mám väčšinu kníh z knižnice a dlho som ich vôbec nekupovala.:)

    OdpovědětVymazat
  5. fuu, čudujem sa, že mi ešte sánka nevyskočila :D normálne ti až závidim :D ja mám mozno tri poličky a to ani zďaleka nie plné, pričom jedna polička sú sáme disney knihy pre deti :D nie su money na knihy :// stále sú čim drahšie, takže nakoniec premýšľam, že si kúpim čitačku a budem mat tam e knihy :D len ono to tak na poličke vyzuerá krajšie :DDD no moje (ghostgirl 3, pokrevní linie, paranormálove 1 a 2, hp celá séria, narnia takmer celá séria, pravá ruka boha, úsvit, drakula, upírske denníky 1,2, a 6(logicky kúpené diely, vážne :DDD) a ešte pár kníh sa nedá porovnávaŤ s tým tvojim :D už len kvôli estetike si chcem raz v budúcnosti dokúpiť diely zo sérii, ktoré nemám celé :D inač, závisŤ !! :D ešte aj za tie záložky :D ja mám nejakú hokejovú kartičku :DD btw- čo to boli za masky? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, v poslední době jsou ty knihy opravdu drahé, ale třeba já jsem minimálně čtvrtinu toho všeho koupila na aukru a jiných serverech za zlomek původní ceny. Docela se vyplatí tyhle stránky sledovat, protože někdy narazíš na knihy za hubičku. Třeba jí tam koupila smečku za 90 Kč, dvě zrcadla za 50 Kč atd ..

      Jinak ty masky jsou z Benátek. Hrozně jsem toužila mít doma pravé italské karnevalové masky. :D

      Vymazat
    2. dik za radu :D skúsim niekde pohľadat, lebo ako mám taký dlhý zoznam kníh, ktoré si MUSIIIM kupit :D ako mám vyhradene ze napr - golden lily - narodky, divergencia - vianoce, a vyjde k tomu VA v slovenčine :D taze kupim celu seriu jak vyjde :D FUCK :D aby som si nasla brigadu :D a tie masky sú bohové :D veľmi sa mi páčia :)) juuu taliansko :))

      Vymazat