Waiting on wednesday #19

Waiting on wednesday je meme pořádané blogem Breaking the Spine. Jeho náplní je vybrat jednu knihu, kterou byste si chtěli přečíst. 

Název: Loď mezi hvězdami
Autor: Beth Revis
Datum vydání: Srpen 2012
Počet stran: --
Nakladatelství: CooBoo
Sedmnáctiletá Amy se přidala ke svým rodičům coby „zmrazený pasažér“ na vesmírné lodi Universum a čekala, že se probere na nové planetě o tři sta let později. Nemohla tušit, že její spánek skončí o padesát let dříve a ona se octne ve zcela novém světě mezi hvězdami, ve světě, který si žije podle vlastních pravidel.

Amy si brzy uvědomí, že její probuzení nezpůsobilo jen selhání počítače. Někdo z pár tisíců obyvatel vesmírné lodi se ji pokusil zabít. A pokud rychle něco nepodnikne, její rodiče budou další na řadě. Proto teď musí co nejrychleji rozluštit skrytá tajemství Universa. Ale na jejím seznamu podezřelých figuruje i jediný člověk, na kterém jí záleží: Syn, budoucí vůdce lodi a láska, která přišla znenadání.


Po dlouhé době se zas ozývám s tímto starším, ale stále oblíbeným meme. Abych řekla pravdu úplně mi vypadlo z hlavy. V současnosti se nemohu dočkat knihy, kterou již vidíte výše, tedy Loď mezi hvězdami. Myslím, že nebudu jediná, kdo se jí nemůže dočkat, protože vypadá naprosto famózně a ta obálka! Musím se přiznat, že v prvních chvílích mi český název neseděl, ale postupem času (po pár minutách :D) se mi začal opravdu líbit, protože i přesto, že to není jako u originálu, zní moc pěkně. Co vy, taky se těšíte? 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Já ji četla v angličtině a prostě se nemůžu dočkat na český překlad :D A navíc tu obálku nejde si nezamilovat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mě hodně láká, protože vesmírná tématika mě hrozně baví. Navíc ta obálka je fakt dokonalá! ♥ Mám dojem, že tohle četlo hodně lidí v angličtině, že? No kdybych to našla někde v originále.. no, nevím, nebudu zas mít velké oči. :D Ale bylo by to fajn. :D

    OdpovědětVymazat
  3. AtU je super, takže túto voľbu chápem.^^" A ten názov je vážne fajn, zaujímavý, i keď teda iný.^^

    OdpovědětVymazat