What I bought, won and got in May

Zdravím! Jelikož jsem to několika lidem slíbila a jelikož mi také to natáčení videí docela chybělo, i když pro videa nejsem nejideálnější člověk, jedno jsem natočila. Jde o knižní rekapitulaci minulého měsíce, který byl u mně takovým WOW měsícem. Nebudu to tady rozepisovat - koukněte se sami:


A takhle to vypadá vše pohromadě


Koupeno

Jako dárek
ŠtvaniceDivergenceTygrovo prokletí, Čtečka Kindle 

K recenzi 

Výhra
Pandemonium, záložka Slide

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

5 komentářů:

  1. Video se mi moc moc moc líbí! Velmi se povedlo a těším se na další! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný knížky. Na Štvanici se teprv chystám i když už jí mám doma, ale zatím jsem přečetl od autorky Říční znamení. Jinak taky nevím co přesně je na těch očích u Tygrovo prokletí děsivé. :)

    OdpovědětVymazat
  3. super video :) Tygrova kliatba je super kniha :)

    OdpovědětVymazat
  4. Video je náhodou super, je ti rozumět bezvadně a moc se mi líbí, jak o jednotlivých knihách mluvíš :-)
    Jo, ale ve výpisu knížek pod videem se trochu neshoduješ s obsahem videa :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Super video a úžasné knihy! Cinder bych si chtěla přečíst a hrozně se mi líbí obálka Until I die. Délka video bůbec nevadí, právě naopak. Jak mě baví na takové videa koukat! :D Je super, že se v ČR už více rozšířily...

    OdpovědětVymazat