Z deníku knihomola 16/6/2012


Dimmi quando tu verrai, dimmi quando quando quando....



Přemohla mě cestovní horečka! Mám jí vlastně už skoro celý poslední půlrok, ale dnes to vypuklo úplně. Už se nemůžu dočkat zítřejšího dne a ještě více Pondělka - cesty po Římě. Nikdy jsem v Itálii nebyla, tak jsem hrozně zvědavá. Určitě budu hodně fotit, takže Vám potom ukážu fotky.

Co se týče knih, mám jich právě rozečteno poměrně dost. Udělala jsem pokrok s knihou Glitch, už se pomalu ale jistě blížím ke konci (už necelou polovinu) a konečně už můžu říct, že je to zajímavé, sice tu je opět další milostný trojúhelník, ale když si člověk oblíbí oba mužské protagonisty, ani to pak nevadí. :)

Co se týče knihy Mercy Thompson: Měsíční píseň, s tou jsem se teď docela zasekla. Asi se k ní vrátím až přijedu. Příběh je zajímavý, ale nijak zvlášť mě to zatím neoslovilo. Zároveň jsem dlouho neotevřela knihu Sukubu 2: Na vrcholu.

Ve čtvrtek jsem začala s dlouho očekávaným překladem knihy Matched a už teď přiznávám, že je to naprosto skvělé! Ohromně mě to baví a jen čekám až se děj pořádně rozjede, pokud vůbec. Knihy vychází koncem června u nakladatelství knižní klub, takže už jen pár dní!

Toť vše  ke knihám a jelikož nevím, jestli budu mít zítra čas, tak se chci s Vámi rozloučit už dnes. Doufám, že tu budete mít pěkně a že až přijedu bude tu plno nových recenzí, které si budu moci přečíst.

jak jsem slíbila na FB, v rámci knihy měsíce bude tentokrát opět na programu minisoutěž a soutěžit budete moci o několik věcí, které Vám z Itálie přivezu. Snad vyberu něco, co se Vám bude líbit. :)

Pokud bude možnost, tak Vám možná z Itálie napíšu, ale to spíš nepředpokládám.

mějte se krásně! - K

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Pořádně si to v Itálii užij, ja tam úžasně!:)
    Kelsí

    OdpovědětVymazat
  2. tuhle pisnicku od nej jsem jeste neslysela, je krasna :)
    a uzij si to v Italii

    OdpovědětVymazat