Z deníku knihomola 8/6/2012


Moje mysl je ještě stále v Paříži. Dnes jsem totiž přečetla celou knihu Polibek pro Annu. Jaké to bylo? Myslím, že skvělé. Bylo to sice předpovídatelné, ale věřte mi, že v téhle knize vám to bude naprosto jedno.  Kniha se četla jedna báseň (taky mi trvalo ji přečíst necelých šest hodin) a naprosto jsem si jí zamilovala. Původně jsem jí chtěla číst až za týden na zájezde v Itálii, ale jaksi jsem neodolala. Jak bych taky mohla. Ta obálka na mně celý včerejší večer koukala a jako by celou noc do mě hučela: přečti si mě, přečti si mě! Jestli jste se k ní ještě nedostali, neváhejte a jděte do ní. Pokud mi zítra bude o něco lépe, vrhnu se na recenzi, ale předem nic neslibuji.

Stále ještě totiž musím napsat tolik recenzí a moc se mi do toho nechce. Vlastně je mám všechny rozepsané a nevím jak pokračovat. Nechcete mi prosím někdo půjčit trochu vaší chuti do psaní, prosím? Byla bych Vám za to vážně vděčná! Původně jsem zítřek neměla trávit doma, ale na Václavském náměstí, nicméně nade mnou zvítězila chřipka. 

Možná jsem si to trochu zavinila i tím, že jsem včera prostě musela jít koupit plavky a v souvislosti s tím obešla celý Václavák, obchody a hlavně knihkupectví. Zjistila jsem, že v C&A, H&M a Cameiu nemají prostě vůbec nic, co by mě ohromilo, dále, že ta prodavačka z Kanzelsbergen je prostě pokaždé ohromně milá (taková starší paní, která se na každého neustále usmívá) a že Agáta Hanychová není taková, jako v televizi. Stačila jsem totiž do ní včera omylem vrazit a ještě se mi začala omlouvat. 

Tohle je můj první příspěvek do mé nové knižně-diářové rubriky a už odbíhám od knih. Ale tak o knihách se nedá neustále mluvit.

Co mě ohromně potěšilo je to, že se opět rozjely některé mé oblíbené seriály jako Jane by design, Teen wolf a Pretty little liars. Za krátkou domu začně i pátá série True blood, na což se velmi těším. Sledujete nějaký z těchto seriálů?

A nakonec se přeci jen vrátím ke knihám. Je tu nějaká kniha, která vás za poslední měsíc opravdu zaujala a líbila se vám? A na jakou knihu to vidíte tento víkend?

Tak já si jdu udělat čaj s medem a spolknout hnusný prášek. Mějte se! -K

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Také se těším na True Blood. Ale pěkně si počkám, až budou všechny díly odvysílané, abych nemusela napjatě čekat týden na další díl, protože ty díly vždycky končí v okamžiku, kdy se to opravdu nehodí. A pak tomu budu věnovat jeden celý den, kdy se neodtrhnu od počítače a budu se věnovat jen seriálu.

    OdpovědětVymazat
  2. V poslední době mě celkem zaujal Erebos. No a na víkend to vidím asi na Kouzlení, už mám přes půlku, ale jsem u přítele tak nevím jak bude na čtení čas :). A sto chřipkou ti to nepřeju. Minulý týden jsem měla střevní chřipku a byla to hrůza. Snad se toho za chvilku zbavíš ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Chci zacit sledovat Pretty little liars, jinak koukam na teen wolf :) zrovna stahuji druhy dil z nove rady... doufam ze uz konecne ukazou co se z Lydie stalo xD takhle cloveka napinat neni vubec hezky

    OdpovědětVymazat
  4. sakra, já jsem snad jediná, která nekouká na seriály, nějak to nestíhám.... x)

    OdpovědětVymazat