Gif review: Polibek pro Annu

Název: Polibek pro Annu
Autor: Stephanie Perkins
Datum vydání: Květen 2012
Počet stran: 336
Nakladatelství: CooBoo

Sedmnáctiletá Anna se cítí podvedená. Její rodiče ji totiž posílají na roční studium do Francie - přes půlku planety, do neznámého prostředí, aniž by navíc uměla slůvko francouzsky. Musí tak opustit své přátele, potenciální lásku i veškerá pohodlí amerického života a začít úplně nanovo. V romantické Paříži, ve městě, které nikdy nespí, se vrhá do nových vztahů i zkušeností a odhaluje v sobě skryté vlastnosti. A také je tu jeden spolužák, Étienne St. Clair, který se liší od všech chlapců, které kdy Anna potkala…

Když jsem si knihu nesla domů:

Když jsem začínala číst:

A máme tu jednoho Brito-Francouze:

kdykoliv Anna a Etienne spolu trávili čas:

Počkat! On má přítelkyni?:


A když tedy přišla řeč na Ellie a jak skvělý pár s Etiennem jsou:


Když jsem četla ty části, kdy Anna mlela dokola jen to, že jsou nejlepší přátelé a nic víc:



Konec knihy se rychle blíží:

Ano, ano, anooo. Konečně se děj vyvíjí tak jak má:

Konec:

Bezprostředně po přečtení:

Proč se tohle děje jen v knihách??:

Jak jsem se tvářila doma, když po mně někdo něco chtěl a já četla:

Jak se mi kniha líbila:

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

13 komentářů:

  1. Super :-D. Tyhle recenze mě prostě baví :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Prý nepovedla.. super byla, chválim :))

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý! By mě docela zajímalo, kam na tyhle obrázky všichni chodíte :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny tyhle animace jsou z tumblr. Tam se tahle myšlenka vlastně vzala. :)

      Vymazat
  4. Je parádní :)) udělej brzy další :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky by mě zajímalo, kde ty animace bereš. Řekneš? Taky bych chtěl zkusit, ale nevím, kde vzít ty animace :D Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vážně skvělý :)) jestli bude další, budu se na ní těšit :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle mě dostalo! Super skvělý! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle mě dostalo! Super skvělý! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jéééžiš, tohle mě fakt pobavilo! :-D Perfektní nápad!

    OdpovědětVymazat