Kindletime #2 - Léto v rytmu anglických knih

Poslední dobou se tolika meme jako dříve už nezúčastňuji, ale tohle mě hned na první pohled  zaujalo. Jednoduché, ale super. Kindletime od Teresinhy. Náplní toho meme je podělit se o své přírůstky v kindlu (nebo jiné čtečce).


Po poměrně krátké době tu jsem s dalším příspěvkem do tohoto meme. Čtečka se mi totiž teď pěkně naplnila o knihy, které bych za prázdniny moc ráda přečetla. Nebudu zde zmiňovat všechny, jelikož by to byl opravdu dlouhý článek (těch knih je 32), takže zmíním, jen ty, na které se nejvíce těším. 

  

Partials od Dana Wellse: na tuto knihu jsem slyšela už tolik chvály, že mi to prostě nedá a taky si knihu přečtu. Catching Jordan od Mirandy Kenneally: Pamatuji si, že mi tuhle knihu jednou nabízelo nakladatelství, které knihu vydalo, ale když se dozvěděli, že nejsem z USA, tak mi napsali že mi zašlou e-book a už o nich neslyšela. Nicméně teď mám na knihu velkou chuť a snad mě nezklame. Darker Still od Leanny Renee Hieber: tak tahle kniha mi v hlavě utkvěla už díky své nádherné obálce, na kterou bych stále dokázala dívat hodiny. 

  

Epic Fail od Claire LaZebnik: Od této knihy nečekám nic světoborného, doufám jen, že se kniha bude číst dobře a že to bude takové fajnové lehké čtení. Masque of the red death od Bethany Griffin: Tahle kniha mě zaujala v recenzi u Michelle Madow a od té doby jsem si ji chtěla moc přečíst. Shifting od Bethany Wiggins: Na téhle mě zaujala ta zajímavá neobvyklá obálka, zatím vůbec ani nevím o čem kniha je, ale snad bude pěkná.

  

Shut out od Kody Keplinger: Vím, že Kody je všeobecně svými knihami velmi oblíbená a tudíž doufám, že i mně se kniha bude líbit. The ghost and the goth od Stacey Kade: S touto knihou jsem již jednou začala, ale po první kapitole jsem skončila. ne, že by mě kniha nebavila, ale asi prostě nebyla správná doba. Inside out od Marie V. Snyder: O této knížce jsem už dlouho neslyšela a tak jsem si jí do čtečky taky musela šoupnout. 

  
Abandon & Underworld od Meg Cabot: Meg prostě zbožňuji a Abandon jsem si už hodně dlouho chtěla přečíst. Glimmer od Phoebe Kitanidis: Prostě ta obálka!

A jaké jsou vaše plány na léto?

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Zajímací knížečky, nechceš se o nějaké podělit? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Panečku, to je nálož čtiva na prázdniny, ty jedeš! :)

    OdpovědětVymazat