Týden s knížkou #1

Chtěla jsem se tohoto skvělého projektu, který vymyslela Rodaw už dávno zúčastnit, ale až teď jsem si na to našla chvíli. Omluvte prosím špatné osvětlení, příště si najdu jiné místo na točení. :)




Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

5 komentářů:

  1. Video dobré, jenom mi trochu vadí tam ty přechody, protože se ti jenom otevírá pusa a nevím co říkáš :D ale jinak super knihy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bohužel vada foťáků, když totiž začnu točit video, zvuk se začne až po chvilce zvyšovat. :)

      Vymazat
    2. Áááhá tak to potom jo :) aspoň si tě můžu chvíli třeba dabovat :D

      Vymazat
  2. Tohle video se mi strašně moc líbí! Vůbec jsem nečekala to, že se tohoto projektu taky zúčastníš a udělala jsi mi velkou radost! Video je jako vždy skvělé!! Těším se na další :) Točíš opravdu skvěle a je mi ctí, že točíš i Týden s knížkou. Díky Ti :)
    Ta hudba v pozadí je skvělá, moc dobře se na video kouká :) Knížek se Ti nashromáždilo opravdu hodně!! Gratuluju k výhře :)
    A máš nádherného pejska!! Podzravuj ho ode mě :) Já jsem takový psí milovník :) A Mladší jsem si dneska koupila, knížka vypadá fakt skvěle!!

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé video! Miluju tvé chvástačky i In My Mailbox a teď i toto! Vážně super! Jinak na Banku těl - Mladší se taky chystám, ale ještě nevím kdy. A gratuluji k výhře :)

    OdpovědětVymazat