What I bought, won & got in June

Je tu další video do rubriky What I bought, won & got in ....Tentokrát jsem to vzala trochu zkrátka a udělala radikálně kratší video. Jelikož jsem se včera naučila používat windows movie maker, tak jsem se   s tímto videem trochu vyřádila. Jak jsem zmiňovala na youtube u jednoho videa, uvažovala jsem, že k videu přidám pár nepovedených záběrů a jiné blbiny, nakonec jsem je k videu připojila a vy je naleznete na konci videa. Snad se vám bude video líbit. 




A co jste si pořídily Vy?

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

7 komentářů:

  1. Máš teda pěknou sbírku... ;) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si pořídil tohle: http://magican-book.blog.cz/1206/mesicni-chvastacka-cerven-2012

    Podívej se sama :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super knihy, Rudú jako rubín by som chcela.:)
    Inak video super (koniec :DD), ale miestami ti nebolo pri tých prechodoch rozumieť koniec vety alebo tak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, příště ty přechody doladím. Tohle bylo poprvé. :)

      Vymazat
  4. Trochu viac sa mi paci ak je to video vcelku a nie take rozsekane, ale bonusy na zaver boli super. :D

    OdpovědětVymazat
  5. TO skade tie knihy vyhravaas? :D ja som si tak akurat stiahla niekolko knih ako napr - nadpozemsky, trylle trilogy, anna dressed in blood, a este ine, ktoré som chcela, ale neviem názvy :DDD

    OdpovědětVymazat