Autorské šílenství #1


Tento zajímavý projekt vymyslela Wolf Draven. Více informací můžete nalézt na jejím blogu. Ve zkratce jde o to ukázat všechny knihy od vašeho oblíbeného autora, které máte doma a jejich více než dvě. 

U mně to nebude nikdo jiný než skvělá Richelle Mead.


Takhle vypadá má kompletní sbírka knih od Richelle Mead. Je jich celkem 13. 

(Vampýrská akademie, Mrazivý polibek, Stínem políbená, Krvavý slib, Spoutáni magií a Poslední oběť)

Mojí nejoblíbenější částí celé sbírky je bezpochyby série Vampýrská Akademie, kterou jsem četla už tolikrát, že si vše skvěle pamatuji. Na tuhle sérii vážně nedám dopustit a prakticky od vydání první dílu je mou nejoblíbenější. 


Druhá část mé sbírky se skládá ze zatím pouze dvou vydáních dílů série Bloodlines a to Bloodlines a The golden lily, následně české verze Pokrevní pouta, tří dílů série Sukuba (Trápení, Na vrcholu a Sny) a průvodce vampýrskou akademií (VA: the ultimate guide)

V budoucnu bych si chtěla pořídím ještě celou VA v angličtině, čtvrtý díl sukuby, který letos vyjde a zbylé díly ze série Bloodlines jak v AJ tak i v ČJ.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

7 komentářů:

  1. Richelle má u mě v knihovně taky svoje místečko. Strašně ráda bych si pořídila i VA komiks její další sérii, Dark Swan, která vypadá taky docela dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Průvodce VA nevíš jestli vyjde v češtině, docela by se mi líbil :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám od Richelle doma komplet VA, 2 Sukuby a Pokrevní pouta :))

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasná sbírka. Já osobně mám doma VA, Pokrevní pouta a 3 díly Sukuby (už se ale nehorázně těším na čtyřku). Koukala jsem i na její sérii Dark Swan a asi už vím, co najdu letos pod stromečkem. :D A ten průvodce VA vypadá taky zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná sbírka! Já zatím nic od této autorky nemám, ale chtěla bych si přečíst Vampýrskou akademii a možná i další knihy.

    OdpovědětVymazat