Přečetla jsem v červenci 2012

Ha, je tu nová měsíční rubrika, která mě právě napadla. Přiznávám, že není zrovna nejoriginálnější, jelikož plno verzí této rubriky ve světě a možná i u nás existuje hodně, ale přišlo mi, že by to mohlo být zajímavé a třeba Vás nalákám na nějaké knihy. Pokud byste měli nějaké nápady, jak tuto rubriku vylepšit nebo třeba nějaké výtky, tak s radostí komentujte. 
Na mém čtení tento měsíc se hodně podepsaly samozřejmě prázdniny. Přečetla jsem mnohem více knih než obvykle. Jelikož jsem nikam daleko na dovolenou nejela, tak se četlo opravdu dobře. Navíc jsem měla opravdu velkou náladu na čtení, díky čemu se tem počet knih ještě navýšil. Celkem jsem za červenec tedy přečetla 14 knih.

Knihy, které mě chytly za srdce

  
The selection by Kiera Cass | Pushing the limits by Katie McGarry | Banka těl: Mladší by Lissa Price | The pledge by Kimberly Derting  | Past by Lauren DeStefano | Dva meče by Karolína Limrová
Knihy, do kterých jsem se zamilovala

Pod nekonečnou oblohou by Veronica Rossi | Tygrovo prokletí by Colleen Houck | Dark kiss by Michelle Rowen 
Příjemné oddechovky 

The ghost and the goth by  Stacey Kade | Dvě zrcadla by Karolína Limrová | Démon z Hex Hall by Rachel Hawkins
Průměrné knihy 
 

Krásní mrtví: Summer by Eden Maguire | Na půl cesty do hrobu by Jeaniene Frost
Zklamání

Krevní msta by Alyxandra Harvey | Nářek by Maggie Stiefvater





Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

8 komentářů:

  1. To se mi líbí! Je nějaká možnost, že bych se mohla této rubriky také zúčasnit? O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně bych chtěla?? Páni, no super! To jsem hrozně ráda. Určitě se zapoj taky! :) Hodím do článku linkovač. :)

      Vymazat
    2. Super, zítra se na to vrhnu. Díky :))

      Vymazat
  2. pěkné :) Dvě zrcadla a meče mě fakt zajímají .. :) a máš to moc krásně udělané :) šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nie až tak zlý nápad, nerozvláčne a hlavne, dobré prevedenie. Asi sa niekedy v blízkej budúcnosti budem opičiť :)) with your permission B-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad a skvělé knihy, příště asi zvážím, že se zúčastním taky :)

    OdpovědětVymazat
  5. áááá!
    Banku těl mám doma a už se na ni hrozně moc těším :))

    OdpovědětVymazat