Týden s knížkou #4

Můj již čtvrtý příspěvek do TSK. Ty týdny pořádně letí.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

8 komentářů:

  1. Tá prvá rozčítaná znie dosť dobre, aj Pale - to ma zaujalo hlavne dĺžkou.;D A Modrá jako safír vyzerá vážne úžasne, závidíím.:)
    Super video.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Modrá jako safír. Taky už se těším, až si ji přečtu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju tu písničku na začátku!! Taky máš slabost pro Narnii, že? :-)
    Na všechny recenze, které přijdou se moc těším.
    Úžasnej Týden s knížkou, moc se Ti povedl (jak jinak :)). Těším se na další!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, Narnii zbožňuji, hlavně druhý a třetí díl - nojo, Ben Barnes. :)

      Vymazat
  4. S tou Modrou jako safír jsi mě teda dostala, hned jsem to si to musela přeměřit a vážně je vyšší, ale to bude určitě tím materiálem... ale dobrý postřeh :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé email. !!! :D
    Regina Spektor:) :P
    bezvadné knihy, Modrou jako safír ještě nemám, ale už teď mě teda štve, že je jiná, než první díl - výškově! :D..
    A taky mně dost zaujalo Pale. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ten rozdíl je opravdu maličký. Nic extra viditelného. :)

      Vymazat
    2. Koukala jsem po ní v knihkupectví a rozdílu jsem si taky všimla :D on je to vlastně jenom malinký kousíček, ale když to potom stojí na poličce, strašně mě to sžírá :D jako Hunger Games :D Vražedná pomsta je taky o kousíček menší než zbylé díly :D
      Skvělé video, jako vždy ;))

      Vymazat