Blog tour - Giveaway

Ano! Konečně! Slibované giveaway. Velmi se omlouvám za zpoždění. 

O co se soutěží? 
O tři balíčky podepsaných a nepodepsaných záložek a bookplateů od zahraničních autorek Melissy De La Cruz, Jo Treggiari, Tiffany Trent a Wendy Higgins. Záložky od Jessicy Souders jsou stále na cestě, takže pokud dorazí, tak je do balíčků doplňím. Pokud nedorazí, tak se omlouvám, ale bude to bez nich.



Výherce číslo jedna, který bude vylosovaný jako první bude mít na víc možnost si vybrat jakoukoliv knihu od autora knihy Marcelo ve skutečném světě Francisca Storka. Knihu bude odesílat výherci sám autor. Kniha bude s věnováním a podepsaná. 

Soutěže se mohou zúčastnit jak Češi tak i Slováci. 


a Rafflecopter giveaway

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

32 komentářů:

  1. Celý den to vyhlížím :D Jsou to skvělé ceny, takových podepsaných záložek není nikdy dost, já mám doma jenom jednu kartu, takže by se mi nějaké hodily :D

    Díky za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc díky za soutěž.. snad budu mít štěstí.. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju za soutěž o skvělé ceny:)

    OdpovědětVymazat
  4. Whuééé, kéž by mi to aspoň jednou vyšlo =D Soutěž je suprová (Francisco, ííííp <3 =D) Díky za giveaway a tak obecně za BlogTour, protože je to úža nápad a strašně ráda si čtu ty články! 3=)

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem sa súťaž. BlogTour je úžasný nápad dúfam, že ešte niekedy bude :)

    OdpovědětVymazat
  6. díky za soutěž, podařilo se ti dát dohromady moc super dárky, snad se mi poštěstí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle je výzva! Už dlouho jsem si tolik nepřála vyhrát giveaway, jako právě tuhle u tebe! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná Blog Tour a soutěže. Uvidíme jestli budu mít v nějaké štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Takové krásné ceny, toho se nemůžu nezúčastnit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super! Díky za soutěž. Snad se na mě obrátí štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc díky za soutěž :D Francisco bude jistě happy.

    OdpovědětVymazat
  12. Som bola zvedava na tvoju giveaway a skvele ceny. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Už jsem jedné slečně do formuláře psala, že jsem ráda, že se toho někdo zhostil blog tour i u nás. Aspoň se ta blogosféra trošku oživí.
    A samozřejmě děkuji za soutěž.

    OdpovědětVymazat
  14. Blog tour je skvělý nápad a moc děkuji za soutěž, ty ceny jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
  15. ÚÚžasné ceny! :)) díky za bezvadnou soutěž! :)
    Jou, Franciscooo♥ :) držím si palec! :D
    né, že bych nedržela všem ;))

    OdpovědětVymazat
  16. Prima, děkuji za možnost něco vyhrát :))) Záložky se mi líbí, ale vyhrát knihu s věnováním, tomu říkám mazec :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tahle blog tour je naprosto skvělá! Díky moc za ní, protože každý příspěvek je skvělý. A díky moc za soutěž, záložek není nikdy dost ;))

    OdpovědětVymazat
  18. BlogTour je uzasny napad... podepsana knizka a zalozky :)paani ani jedno vubec nemam tak dekuji moc za giveaway

    OdpovědětVymazat
  19. Díky za nápad uspořádat blog tour, zase jsem se dozvěděla nové a zajímavé věci. Tahle giveaway jako třešnička na dortu mě zaujala, takže znovu díky, za příležitost zkusit štěstí o tak úžasné ceny. :) Francisco X. Stork píše úžasně, jeho Marcelo se mi strašně líbil a záložek nikdy není dost. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Toľko záložiek!! - To je aj na novú poličku :):D

    OdpovědětVymazat
  21. Díky za soutěž. :) Mě by se líbilo vyhrát nějakou tu knihu od Fracisco X. Storka. :) Aspoň bych konečně měla nějakou knihu v angličtině a dokonce v tomto jazyce i četla. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Díky za soutěž a za super nápad BlogTour

    OdpovědětVymazat
  23. už jsem chválila u jiných blogerek, ale tobě, která na tom má největší zásluhu, chci projekt vychválit alespoň teď. super nápad zorganizovat něco podobného, a ještě lepší, že se zapojilo tolik blogů a tématické články jsou zatím dost zajímavé a nabyté :)) do budoucna něco podobného jenom vítám ;D
    a děkuju za soutěž, podepsané záložky mám hrozně ráda (btw. Francisco je hrozně milej, nejenom kvůli věnování knížky, ale i v samotných rozhovorech:) ) :))

    OdpovědětVymazat
  24. Jako všichni tady.. moc děkuji za úžasnou giveaway a hlavně.. Blog Tour :)..

    OdpovědětVymazat
  25. Je to naozaj skvelá súťaž, som ti nesmierne vďačná 8)

    OdpovědětVymazat
  26. Taky se připojuji k nadšencům. Moc se mi líbí všechny ty příspěvky o autorech a samozřejmě soutěž je super. Díky.

    OdpovědětVymazat
  27. Také musím souhlasit s tím, že Blog Tour je skvělý nápad! Některé ty odpovědi autorů bývají vážně zajímavé. :D :) A taktéž moc děkuji za tuhle soutěž. :))

    OdpovědětVymazat
  28. Vďaka za skvelú súťaž... ako napísali ostatní predo mnou, záložiek nikdy nie je dosť... Čiže vďaka... :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Moc děkuji za skvělou soutěž...:)

    OdpovědětVymazat
  30. najlepšie súťaže sú tie o knihy a záložky, fakt skvelý nápad !! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Musím souhlasit s ostatníma - Blog tour je skvělej nápad a já s nadšením čtu reakce spisovatelů :D
    A díky za skvělou giveaway, záložek neni nikdy dost a hlavní knižní cena je taky lákavá :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ďakujem za super giveaway a celkový nápad na blog tour je úžasný.^^"

    OdpovědětVymazat