Přečetla jsem v Srpnu 2012

A je tu v pořadí druhý souhrn přečtených knih za minulý měsíc. V srpnu jsem přečetla celkem jedenáct knih, což je dle mého názoru poměrně dobré číslo. Horší to bude na konci Září. To těch knih bude razantně méně.
Knihy, které mě chytly za srdce
  
Beautiful disaster by Jamie McGuire | Temná horečka by Karen Marie Moning | Drakie by Sophie Jordan

Knihy, do kterých jsem si zamilovala
  
 
Born wicked by Jessica Spotswood | The lost prince by Julie Kagawa | Modrá jako safír by Kerstin Gier | Loď mezi hvězdami by Beth Revis | Rezistence by Veronica Roth

Příjemné oddechovky
Strážci minulosti - Bouře začíná by Damian Dibben

Průměrné knihy 
 
0.4 Soumrak civilizace by Mike Lancaster | Struck by Jennifer Bosworth

Zklamání 
Nic

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

6 komentářů:

  1. Drakie mám doma, ale ešte som nemala čas sa do toho pustiť 8)
    na Rezistenciu sa veľmi teším 8)

    OdpovědětVymazat
  2. páči sa mi ako to máš rozdelené :)

    OdpovědětVymazat
  3. 11 knížek je slušné číslo :) .. Beautiful disaster jsem si zrovna dneska přidala do to-read listu :) .. nevíš, jestli se plánuje české vydání? :) .. A Drakie jsem si také stihla zamilovat :) je úžasná! .. Včera jsem dočetla Rudou, takže na Modrou se pochopitelně hodně těším, stejně tak na Rezistenci.. a na Loď jsem hrozně zvědavá :) .. Soumrak civilizace jsem si chtěla jeden čas hrozně přečíst, ale teď mě to až tak neláká.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké. Na Drakii, Rezistenci a Loď mezi hvězdami se chystám v nejbližší době, tak doufám, že se mi to bude líbit. :-)

    OdpovědětVymazat