Týden s knížkou #6


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Super video, jen škoda toho osvětlení :).. Na Balthazara se moc těším týjo, už ho chci mít doma :).. Jinak.. 3 knihy za 150,-? to je skvělé, taky by mi nevadilo poničení, za tak krásnou cenu :D.. Hej a ta placka "Jsem knihoběžník" je dobrá :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mayské proroctví mám v to-read listu tak jsem na to zvědavý. Ohlasy jsou na to rozporuplné.
    K Vidím to co vrah- jak říkáš ty "počeštěné" výrazy sice zní divně, ale myslím, že kdyby v překladu bylo napsáno originální jméno té sušenky nebo osobnosti s tím účesem. Nevím jestli by si tady každý čtenář spojil jak ten účes vypadá. Ale když tam napíšeš Jágr...

    OdpovědětVymazat
  3. Uuuh hned tě i na youtube odebírám:)! Jinak mluvíš chudinko fakt nemocně:D...ale to vůbec neva. Dala jsi dobré tipy i netipy. Mě počeštěné výrazy taky někdy vadí:/. Hlavně jména-za tom bych zabíjela.

    OdpovědětVymazat