What I bought, won & got in August

Že ten srpen ale neskutečně rychle utekl? Pamatuji si, jak jsem si nedávno říkala, že je "teprve" konec července a co ten měsíc ještě budu doma dělat. A nakonec jsem toho moc stejně nestihla. Ty dny utekly tak neskutečně rychle. Taky jsem si říkala, že tentokrát budu trochu skromnější a s knihami trochu omezím, ale sliby chyby. Prostě se nedokáži ovládnout. Zde jsou knihy, které si za poslední měsíc našli cestu ke mně domů.

Koupeno
Nakupovat knihy je jako být v ráji a nakupovat na aukru ještě větší. Já vím, že už asi musíte nade mnou kroutit oči, ale když už tak najdu knihu o kterou stojím za skvělou cenu, tak proč jí tam nechat a pak za ní v knihkupectví dávat plnou cenu, že? Do oka mi ten to měsíc na aukru padly tyto knihy. Vlny zmítané smrtí od Carrie Ryan. První díl jsem četla a moc se mi líbil. Byl odlišný a originální a tak jsem na pokračování velmi zvědavá. Knihu jsem našla za 150 Kč což je v porovnání s původní cenou prostě nádhera. Důvodem tak levné ceny byla nepatrná trhlina na přebalu (možná je na fotce vidět), ale ta není z dálky prakticky vidět a knize jinak vůbec nic není. Zbožňuji Meg Cabot a tak jsem si další dvě knihy od této autorky prostě neodpustila. Úspěšnou smolařku jsem si chtěla přečíst hodně dlouho a teď mám konečně tu možnost. Asi víte, že letos vyšla kniha Jak začíná láska, já jí našla v angličtině - The guy next door a musela být moje. Sice to je opravdu starší vydání a má lehce zažloutlé, nicméně za 19 Kč mi to bylo srdečně jedno. Dlouhou dobu jsem měla nekompletní sérii Smečka, takže moc další aukro volbou byla Smečka 2: Vzpoura od Andrey Cremer. Teď mi hezky všechny tři sedí na poličce a krásně se na ně kouká. A jako poslední jsem koupila první dva díly v sérii Evernight a to Akademie Evernight a Hvězdopravec od Claudie Gray. Obě jsem již před dlouhou dobou četla, ale moc si je nepamatuji, takže brzy plánuji re-reading. Navíc byla každá po 60 Kč, takže prosté úžasné. 

Při návštěvě knihkupectví jsem neodolala knihám Dokonalý pár (recenze) od Ally Condie, kterou jsem již četla a moc se mi líbila a knize Modrá jako safír od Kerstin Gier. To každodenní navštěvování a shánění se po Modré bylo vážně ubíjející. Loď mezi hvězdami od Beth Revis byla týden před vydáním již na e-shopu albatrosu a já nemusela dlouho přemýšlet a už byla v košíku.

Neotálela jsem ani s anglickými knihami, takže mi tento týden dorazily domů Tempest od Julie Cross a Angelfall od Susan Ee. Obě mají naprosto nádhernou obálku.

 A než se mě někdo zeptá, tak ne, opravdu jsem se nezbláznila a ani nejsem milionářka. Pouze kupuji hodně knih v aukcích a internetových bazarech a starší knihy či knihy, které se mi nelíbily a číst je už nikdy nebudu prodávám na aukru. Z toho se mi nějaká částka na další knihy vytvoří.

Obdrženo jako dárek
Každá pochvala bloggera velmi potěší. A ještě větší radost je, když ta pochvala přichází od samotného autora nebo autorky. Francisca Storka jsem kontaktovala před nedávnem ohledně blog tour. zajímalo mě, jaký má on názor na knižní trailery. Překvapením nebyla jen velmi rychlá odpověď, ale i jeho nadšení z mého blogu. Proto se rozhodl mi zaslat knihu. Já se rozhodně nebránila a v duchu jsem jásala, jelikož jsem si Irises hodlala před nějakou dobou pořídit. Nakonec domů dorazily dvě knihy - zmiňovaná Irises a pak ještě Marcelo in the real world, kterou u nás vydalo nakladatelství CooBoo. Obě knihy jsou s věnováním a podepsané a ani nedokáži vyjádřit svoje nadšení. Autor byl ale ještě štědřejší. prozradím Vám, že výherce č. 1 v blog tour si bude moc vybrat jakoukoliv jednu knihu od tohoto autora. Já mu jen předám kontaktní údaje a on sám výherci podepsanou knihu pošle. No není to skvělé! Tento autor je jak kouzelný dědeček z nějaké pohádky.

Obdrženo na recenzi 
 

Za srpen se mi k mému překvapení podařilo navázat spolupráci se dvěma úžasnými nakladatelstvími Egmontem a CooBoo. Nedokáži napsat jako moc jsem šťastná a vděčná za tuto možnost, protože vždy, kdy se takováto možnost objeví, si připadám jako ten nejvděčnější člověk na planete. Spolupráce k nakladatelstvími je pro velká pocta a touto cestou těmto dvěma velmi děkuji. V Egmontu na mě až moc hodní a udělali mi prakticky předběžné vánoce. Získala jsem od nich knihy Strážci minulosti (recenze) od Damiana Dibbena a 0.4 soumrak civilizace (recenze) od Mika Lancastera, které se mi obě velmi líbily, ale zase ne až tak, že by mě ohromily. Pro mě to byly dvě průměrné knihy, které rozhodně stojí za přečtení kvůli jejich originalitě a velké čtivost. Druhá nedávná várka knih obsahovala knihy Hra o trůny - grafický román od George R. R. Martina, kterou mám právě rozečtenou, Balthazara od Claudie Gray a Čísla 2: Chaos od Rachel Ward. Od CooBoo se mi naskytla možnost zrecenzovat knihu Drakie (recenze) of Sophie Jordan, kterou jsem jim mimochodem přečetla (za 3 hodiny v kuse) a Rezistenci of Veronicy Roth, kterou mám právě rozečtenou a které vychází již koncem září. Jsem na ní ohromně zvědavá.

  

Na recenzním serveru Netgalley.com se čas od času objeví opravdu skvostné knihy. Já si mezi nimi tentokrát zvolila čtyři knihy. Tou první byla překvapivě moc skvělá vílí kniha The lost prince (recenze) od známé autorky Julie Kagawa, návyková kniha Beautiful disaster (recenze) od Jamie McGuire, dobře vypadající i znějící Dante's girl od Courtney Cole a v neposlední řadě opravdu na pohled krásná kniha Broken od A. E. Rought, jejíž anotace mě naprosto nadchla a která patří světlo světa až příští rok v lednu, tudíž mám ještě hodně času na to, abych knihu přečetla.
A jaký byl váš srpen? Pochlubte se! 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

8 komentářů:

  1. Tý bláho Kath, takových knih :) Ty mi ty slevy vždycky určitě vyfoukneš co :D.
    Francisco musí být úžasný :) třeba je to dědeček hříbeček, to nikdy nevíš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ano, dědeček hříbeček, který píše neskutečné dlouhé emaily. :D :D

      Vymazat
    2. Škoda že neumím obstojně anglicky, taky bych chtěla nějakému autorovi napsat e-mail :(

      Vymazat
    3. Kath: tak to ano to len pozeram ze hmm niekto sa nam rozpisal :D

      Vymazat
  2. Kath!!! :D V tvém pokoji - nebo kde uchováváš knihy - to musí být jako v ráji! :) (fotku!fotku!fotku!)
    Franciscovi jsem taky psala ohledně tour:) také mi napsal, že mi nějakou knihu pošle, chtěl adresu, tak jsem mu ji poslala - spolu s dlouhým emailem, na který už neodpověděl:D - ale nevím, zda mám očekávat nějaký krásný balíček a očekávat další infarktové zhroucení:)
    Gratuluji k navázání spolupráce s Egmontem:) ehm, a s CooBoo !! ;))

    OdpovědětVymazat
  3. No, tak to je sbírka. Tolik spoluprácí, pověz mi, jak to děláš. :) Modrou jsem taky nemohla sehnat a pořád nemůžu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni! Takových knížek! :D Moc hezké kousky se ti doma nahromadily. :)) Knížku Marcelo ve skutečném světě jsem si právě v srpnu pořídila a už se na ni moc těším. Tak snad se k ní dostanu co nejdřív. ^^ :)
    A taktéž gratuluji k navázání spolupráce s Egmontem a CooBoo! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ach Rezistencia 8) závidím 8)

    OdpovědětVymazat