Máme už filmovou Triss? Možná

Pokud máte rádi sérii Divergence a víte o tom, že jsou přípravy na film v plném proudu a pokud alespoň občas sledujete blog autorky Veronicy Roth, tak jste si možná již všimli (ale vlastně se to již šíří všude po internetu), že už možná známe herečku, která si zahraje hlavní postavu a to Triss Priorovou. Píšu možná, protože samotná autorka tuto informaci nezmínila na sto procentu, ale jelikož zveřejnila i jméno, tak doufám, že to tak již zůstane. Je jí jednadvacetiletá herečka Shailene Woodley, kterou můžete znát ze seriálu od ABC The secret life of American teenager. Střihla si epizodní role v mnoha seriálech jako Drzá Jordan, Beze stopy, O. C. California, Kriminálka New York nebo třeba Odložená případy

Já osobně jsem s "prozatímním" výběrem herečky velmi spokojená. Nikdy jsem nijak nepřemýšlela nad tím, kdo by mohl Triss hrát. Vlastně jsem si jí v hlavě ani moc nepředstavovala. Když jsem tedy zjistila, že zrovna Shailene byla vybrána, jsem si řekla, že to je velmi dobrý výběr. Když se tam nad tím zamyslím, opravdu mi na Triss sedí. A na co jsem zvědavá? Na obsazení Tobiase. 

A co vy? Jste s výběrem spokojeni? Sedí vám Shailene na roli Triss?

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Není vůbec špatná. Tuhle sérii i její hlavní hrdinku jsem si zamilovala a přiznávám se, že jsem si ji představovala dost podobně, takže jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Triss jsem si v podstatě nijak určitě ani detailně nepředstavovala, ale herečka výše není špatná, takže by to klidně mohla být ta 'moje' Triss:)

    OdpovědětVymazat
  3. Sice jsem si Tris nijak nepředstavovala, ale tahle možnost se mi opravdu líbí. :) A stejně, mnohem zvědavější jsem na Čtyřku. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Shailene hlavně hrála jednu z hlavních rolí ve filmu Děti moje s Georgem Clooneym a tam byla výborná,umím si ji jako Tris představit,ale jako všichni jsem spíš zvědavá na Tobiase.

    OdpovědětVymazat