Měsíční update - Září

Jak jste si možná všimli, změnila jsme název této měsíční rubriky. Ten předešlý název mi přišel až moc zbytečně dlouhý a nudný, tak jsem se rozhodla pro změnu. Co se týče čtení v září, oproti prázdninám to šlo poměrně z kopce, ale vzhledem k tomu, že začala škola a volný čas se velmi zúžil, se nemůžu ani divit. I přesto mi to trochu vadilo, protože jsem měla zažitý rytmus z prázdnin. Ve výsledku jsem přečetla pouze 7 knih a napsala recenzi na též 7 knih. 

Od nakladatelství Fragment jsem si protentokrát vyžádala dvě velmi očekávané knižní novinky, na které se těšila velká část čtenářů. Knihu Mayské proroctví od Christy Readeke jsem již přečetla a velmi se mi líbila. Tato témata mám ráda, takže se mi kniha krásně četla a byla opravdu zajímavé. Druhou knihou je Děsivé splynutí: vidím to, co vrah od Jill Hathaway. Knihu mám již několik týdnů rozečtenou a vůbec se v knize nemohu pohnout. Doufám, že jí brzo dočtu a sepíšu svůj názor. 

V levných knihách jsem tentokrát zakoupila pouze tři knihy. Po velmi dlouhé době jsem se konec rozhodla koupit pokračování knihy Páni mají radši sukuby s názvem Sukuby to ráda horké od Jill Myles. První díl se mi překvapivě zalíbil, takže jsem zvědavá, co bude odehrávat dále. Poté mě nu pultech zaujala kniha Báječné nakupování se sestrou od Sophie Kinsella. Z této série, podle které je natočen i dokonce skvělý film, jsem četla pouze díl první. Když jsem tak na další knihy v této sérii koukala, nějak jsem neodolala. nejhorší je, že netuším, jak jsou knihy za sebou, takže je i možné, že báječné nakupování se sestrou není druhým dílem. Tou poslední knihou, která mě v LK zaujala a kterou jsem si plánovala přečíst ihned, jak vyjde (zatím se mi nenaskytl čas), je kniha Jméno hvězdy od Maureen Johnson. Celou dobu jsem čekala, že se bude kniha pyšnit oficiální obálkou, ale i když nakonec oficiální není, myslím, že to není tak hrozné. 

Knihu Foretold jsem měla přeobjednanou asi měsíc a každý den se na ní enormně těšila. To hlavně kvůli povídce od Richelle Mead. Už když Richelle jen navrhovala, že pokud v jakési soutěži vyhraje, napíše povídku o Rose, Dimitrim a jejich cestě do Ruska. Tu jedinou jsem zatím přečetla a byla skvělá. K těm ostatním se snad brzy dostanu. Čtvrtí díl v sérii o sukubě Georgině Kincaidové Sukuba 4: Žár od Richelle Mead byl pro mě trochu překvapením od nakladatelství Domino. Zatím jsem četla jen první díl, takže si musím docela máknout a rychle přečíst druhý a třetí dí. 

Sama se tomu divím, ale opravdu jsem si pořídila knihu Jednou nohou v hrobě od Jeaniene Frost - pokračování knihy na půl cesty do hrobu. První díl nebyl zrovna šálek mé kávy. Příběh byl rozhodně zajímavý, odlišný a poměrně originální, ale opravdu mi to až tak nesedlo. Dlouho jsem si byla jistá, zda si druhý díl pořídit či ne. No a nakonec ho mám doma. Jsem zvědavá, jestli se mi to tentokrát bude líbit nebo jestli budu znovu zklamaná. Nakladatelství Fortuna Libri bylo tak hodné a zaslalo mi na recenzi knihu Iluze od Aprilynne Pike - třetí díl v sérii Křídla. Nejde o mojí nejoblíbenější sérii, ale mám jí ráda. Je odlišná a zajímavá a jsem opravdu strašně zajímavá, jaký bude tento díl. 

Na polabském knižním veletrhu jsem si koupila jednu knížku a to Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti od Ransoma Riggse. Sirotčinec je jedna z těch knih, které jsou na mém wishlistu a já si je jednou prostě musím přečíst. Překvapilo mě, jaká je kniha těžká a pevná a navíc ta obálka a celé provedení knihy  je tak precizní a nádherné. Kniha Hra lží od Sary Shepard autorky Pretty little liars je pro mě takovým guilty pleasure. Miluji seriál a nepochybuji o tom, že budu milovat a knihu. Vím, že je kniha trochu odlišná od toho, jak je seriál proveden, ale i tak jsem velmi zvědavá. Díky Vendeo, že si mi výhodně prodala knihu Mediátor: V pasti od Meg Cabot. Asi bude trvat hodně dlouho, než všechny díly nastřádám, ale jednou se to snad povede.

Kniha The space between od Brenny Yovanoff mě na první pohled očarovala a proto má již své místo v mé knihovně. Podle anotace to vypadá na velmi zajímavou paranormal knihu. Sérii Pravá krev jsem si vždy toužila přečíst, ale české obálky mě pokaždé od tohoto plánu odstrnadily. Teď jsem si pořídila první tři díly Dead until dark, Living dead in Dallas a Club Dead od Charlaine Harris pořídila v aj a jsem zvědavá. 

V neposlední řadě tu mám jeden recenzní výtisk od Martinusu a to Cesta k mým matkám od Edith Holé. Kniha není zrovna to, co normálně čtu, ale ohromně se na knihu těším a jsem zvědavá, co na ní řeknu. Záložka a tetování s motivem knihy Elemental od Emily White jsem vyhrála a výhra mě velmi potěšila, jelokož jsem dlouho nic nevyhrála.

Nakonec jsem si na netgalley zažádala o dva e-book - Splintered od A. G. Howard a The gathering darkness od Lisy Collicutt.

 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Pribudlo ti toho celkom dosť. Od Fragmentu som chcela presne tie isté knihy ako ty. Desivé splynutie som už prečítala, ale k Proroctvu sa zatiaľ len chystám. :)

    OdpovědětVymazat