Měsíční update - Říjen

Za malou chvilku přijde čas na listopadový update, ale já přicházím teprve s říjnovým. Upřímně jsem na to naprosto zapomněla a ani nikdo mi to nepřipomněl, takže jsem si na to vzpomněla až v pátek. Brzo co? Myslím, že je lepší pozdě než-li vůbec. Co se týče knih, které jsem si pořídila za říjen, tak i když si každý měsíc říkám, že budu trochu šetřit (že to opakuji stále dokola?), ale skutek utekl. Jednoduše to nejde a není to možné. Myslím, že nikdy se mi nepodaří pořídit méně než patnáct nebo jen deset knih. Jen tak jsem o těch knihách přemýšlela a připadá mi, že každý měsíc se mi daří pořizovat skoro stejný počet knih, více méně dvacet. V říjnu to bylo přesně 19.



Nakupování knih je moje největší vášeň. Bez toho bych se cítila jako tělo bez duše. Ani byste nevěřili, jak mi dokáže zlepšit nápadu jen to, když si nesu nové knihy domu, nebo když mi domu dorazí balíček s knihami. To je prostě sedmé nebe. V říjnu jsem jako vždy utrácela. Na bookdepository jsem tentokrát využila slev a pořídila si 5 knih. Čtyři ve slevě, jednu za normální cenu.

Mercy - Rebecca Lim | Book of blood & shadow - Robin Wasserman | Everneath - Brodi Ashton 172 hours on the moon - Jonah Harstad | Incarnate - Jodi Meadows

Následně jsem navštívila levné knihy, protože mě už štvaly ty facebookové statusy, jak tam mají skvělé knihy od cooboo za naprosto směšné ceny. Jenže ať jsem už šla do jakékoliv prodejny LK, nic takového tam neměli. Alespoň jsem si ale pořídila další dvě knihy od mé oblíbené Cecelie Ahern do sbírky a jednu knihu, která mě zaujala svou obálkou. 

Cesta ze ztracena - Cecelia Ahern | Dárek - Cecelia Ahern | Zbožňuju New York - Lindsey Kelk

Pak jsem ještě tak různě posbírala několik zlevněných knih, protože já prostě miluji knihy ve slevách. Když se mi povede koupit nějakou skvělou knihu ve slevě, tak z toho mám hrozně skvělý pocit. Hlavně kvůli současné výši cen knih, se každý sleva hodí. Nemyslíte?

Splynutí - Maggie Stiefvater | Tajný kruh: otrokyně - L. J. Smith | Mezi láskou a smrtí - Meg Cabot Hrdinka říká ano - Meg Cabot | Virus - Kathy Reichs

A v neposlední řadě zde mám několik recenzních výtisku, za které jsem jako vždy nesmírně vděčná. 

Tygrova stezka - Colleen Houck | Delirium - Lauren Oliver | Nadpozemská - Cynthia Hand
Bílý kůň - Alex Adams | Supermodelka 3: na útěku - Meg Cabot | Horečka - Lauren DeStefano

A co jste si pořídili vy? 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

7 komentářů:

  1. Pěkná sbírka! Závidím...
    Já tenhle měsíc nic moc nového nemám, jen nám do práce přišlo pár zajímavých knih... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bych všechny knihy vyměnila za tvou práci Teri :D

      Vymazat
    2. Mám svoji práci moc ráda, ale víš, co se říká... pod svícnem je největší tma :) Někdy si tak připadám.

      Vymazat
  2. Nádhera,Incarnate ti závidím,ta kniha je skvělá a ta obálka k tomu není co dodat.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné přírůstky... mít každý měsíc kolem 20 knížek bych taky brala :)
    Zajímalo by mě, jak vypadá tvoje knihovna ;D Máš to ještě kam dávat?

    OdpovědětVymazat