Kindletime #4

Jednoduché, ale působivé meme Kindletime od Teresinhy. Náplní toho meme je podělit se o své přírůstky v kindlu (nebo jiné čtečce).

V tuto chvílí jsem naprosto a nepopiratelně ponořená až po hlavu v knize Wicked kiss od Michelle Rowen. Pokud jste četli můj nedávný článek Seznamte se, tak asi víte, že je tato kniha pokračováním poměrně úspěšné knihy, která zatím vyšla pouze v angličtině a to knihy nazvané Dark kiss. Už tehdy, kdy jsem se s touto rozbíhající se sérii poprvé setkala, mi příběh přišel opravdu zajímavý a originální a po přečtení jsem tento svůj prvotní názor nemohla vyvrátit, neboť jde o sérii, kterou by si snad každý, kdo má rád YA knihy, měl přečíst. Já Dark kiss doporučuji všemi deseti a po dočtení Wicked love, které se blíží mílovými kroky, jelikož se jedná o knihu, kterou nejde tak lehce odložit, vám budu taktéž doporučovat i druhý díl. O tom není pochyb. Pokud by někdo chtěl vydat i tuto sérii, tak budu opravdu nesmírně ráda. Čeští čtenáři by se s touto skvělou sérii měli seznámit. ;)

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat