Kindletime #5

Po poměrně krátké době tu jsem s dalším příspěvkem do meme kindletime. Knihu Wicked Kiss, kterou jsem v minulém příspěvku zmiňovala, jsem již dávno dočetla a můžu jen potvrdit, že jde o velmi povedenou sérii, která si zaslouží více propagace. Pokud nad sérií stále váháte, směle do ní. Myslím, že vás nezklame. Já jsem byla v prvních chvílích ohledně knih skeptická, ale názor jsem naprosto změnila už po první knize. V tuto chvíli mám naplánováno přečíst jednu opravdu zajímavě vypadající knihu, které mě před nějakou chvíli zaujaly a z hlavy jsem je už nevyhnala. V první řadě jde o knihu Indigo awakening od Jordan Dane, která se kromě lákavé obálky a názvů může pyšnit i lákavou anotací. 

Hlasy prozradily Lucasovi Derbymu aby utekl. Hlasy, které nikdo jiný neslyší. Svou sestru Rayne varoval, aby ho nehledala, ale ta by nikdy nedovolila, aby její problematický bratr zmizel beze stopy v ulicích LA. Během svého zoufalého hledání se Rayne setkává s Gabrielem Stewartem - uprchlíkem s tajemnými schopnostmi a nemálem tajemstvích. Rayne nedokáže vysvětlit svou bláznivou potřebu mu důvěřovat a ochránit ho i přesto, že je to on, kdo jí děsí. Navíc, fanatická církev loví všechny nadpřirozeně obdařené děti, tzv. "Indigové děti", aby pomocí nich vytvořili novou nadpřirozenou evoluci lidstva. Rayninou jedinou šancí je právě teď jen Gabe, po kterém jde církev kvůli jeho probuzující schopnosti. Blíží se ale síla temnější než si oba dva dokáží představit, které by je všechny mohla brzy zahubit.

No řekněte sami, nevypadá to skvěle? Já věřím, že se mi kniha bude líbit. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

1 komentář:

  1. No, jestli nic jiného a nebude to dobré.. tak alespoň obálka je vážně pěkná ! :D :))

    OdpovědětVymazat