Měsíční update - Listopad 2012

Volejte sláva a tři dny se radujte! No, tři dny se radovat nemusíte, ale já rozhodně budu. Po měsících doufání, že jednou konečně na knihách ušetřím a zkrotím svou knižní nakupující mánii, se doufání stalo pravdou. Po tak dlouhé době jsem koupila o několik kousků knih méně než v minulých měsících a mám z toho opravdu velkou radost. Sice si říkám, že jsem těch knih mohla mít více, ale na druhou stranu by se na ně stejně zase prášilo v knihovně a trvalo by doslova věčnost, než bych se na vrhla. Když to tak počítám, tak jsem nekoupila jedinou knihu za plnou cenu. všechny byly se slevou nebo v bazarech. Za listopad se mi jich nahromadilo 16 a vypadají takhle. 

Knihy Jestli zůstanu od Gayle Forman a Dívka od vedle od Elizabeth Noble jsem si původně vůbec neplánovala koupit. Jestli zůstanu mi objednala Vendea, když objednávala knihy pro sebe. Knížka byla ve slevě za mini cenu myslím, že 89 Kč a tak jsem tomu jako obvykle neodolala. Ani se sobě nedivím. Dívku od vedle jsem našla ve výprodeji v nedalekém buxu za cenu 79 korun. Již před nějakou dobou jsem nad knihou přemýšlela a tak když tam sama ležela tak levně, musela být má.

Čirou náhodou jsem si před několika týdny všimla, že bux nabízel na knihu Zlatá lilie (recenze) od Richelle Mead slevu 25%. Vzhledem k tomu, že jsem si musela doplnit Meadovskou sbírku (jak jinak), byla ihned v košíku a o pár dní doma. I když mám doma anglickou verzi se na ní stále nemohu vynadívat. Nádherná obálka a naprosto úžasným obsahem. Jak asi více lidí ví, bookdepository mělo opět další slevu tentokrát na knihu Everneath od Brodi Ashton. Knihu jsem měla nesmírně dlouho v merku. Vlastně již od samotného vydání, takže mě tato sleva nadmíru potěšila. Navíc ta směšná cena necelých pět euro mě doslova nutila ke koupi.

Opět jsem nakupovala na svém milovaném aukru. Asi už vás to vůbec nepřekvapuje, že? Našla jsem tam Krvavou horečku od Karen Marie Moning za něco málo přes stovku. Knihu jsem prakticky ihned, co dorazila, začala číst a druhý den s ní finišovala. Jako milovní happyendingů stále čekám na nějaký zlomový bod ve vztahu mezi Mec a Barronsem, nicméně zatím nikde nic. S VeEee jsem vyměnila knihu, která je na mém to-read listu již asi přes rok, nicméně si ke do nedávna nenašla cestu. Teď už mám ale Oškliví od Scotta Wasterfelda hezky v knihovně a už jen na knihu mít dostatek času. Jako poslední knihu, kterou jsem si koupila tu mám Prohnaného od Kevina Hearna. o knize jsem slyšela hodně dobrého, tak jsem zvědavá, jestli v dobrých hodnoceních budu pokračovat či ne. 

Na konec tu mám čtyři recenzní výtisky. Za první ještě jednou děkuji nakladatelství CooBoo. Jedná se o knihy Milion sluncí od Beth Revis a Střípky duší od Mary Lindsey. Na milion sluncí se už teď nesmírně těším, takže jakmile dočtu Splynutí, jde se na slunce. Co se týče střípků duší, tak tuhle knížku jsem právě dnes dočetla a moc se mi líbila. Nápad byl skvělý, provedení skvělé, postavy byly taktéž skvělé (i když Alden mě chvílemi iritoval) a jako celek jsem si knihu nesmírně užila. 

A těmi dalšími dvěma recenzními výtisky jsou dvě útlé knížečky z produkce nakladatelství Fragment. Tu první v pořadí Lovkyni snů: Osudové rozhodnutí od Lissy McMann jsem ji přečetla a docela se mi to líbilo. Bylo to poměrně pěkné zakončení série. Krásní mrtví: Phoenix od Eden Maguire, taktéž jeden závěrečný díl stále čeká na mou pozornost, kterou knize doufám, že brzo pověnuji. Jsem víc než zvědavá, jaký bude konec. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

5 komentářů:

  1. Tieto články mám veľmi rada :) Chcela by som sa spýtať - ako sa dozvedáš o zľavách na bookdepo? Lebo pozerať každý deň stovky tituly, ktoré by som v zľave kúpila... to asi nebude ono :DD majú tam sekciu zľáv podľa žánru? alebo newsletter? prosím poraď, lebo koľkokrát by som si kúpila rovnaké knižky ako to - za také ceny určite! v plnej už bohužiaľ nemôžem... :/

    secrets-of-wonderland.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono když máš knihy ve wishlistu a pak se zlevní, tak ti přijde upozorňující mail, že jedna z tvých knih, které chceš je právě ve slevě. já osobně bych brala nějaký jiný způsob, jak najít slevy, ale zatím bohužel. Jinak já občas ještě projíždím BD tak, že si zadám nakladatelství (většinou atom, harlequeen,..) a pak dám seřadit knihy od nejlevnějších. Tak ti ty levné vyskáčou jako první. :D

      Vymazat
    2. Vážně email? Já mám ve wishlistu asi milion knih a nikdy mi nepřišel email s tím, že je nějaká ve slevě! To je zrada! :D

      Jinak samozřejmě krásné knihy! K Prohnanému se snad někdy dostanu, protože mě strašně láká, a doufám, že se ti Oškliví budou líbit ;)

      Vymazat
  2. wau, tie od CooBoo by som strašne chcela 8)

    OdpovědětVymazat