Seznamte se: Michelle Rowen

Pro české čtenáře se jedná o poměrně neznámou autorku, od které asi málokdo, kdo čte pouze česky, něco četl, ale dle mého názoru by se i česká čtenářská komunita měla s touto nadanou a úspěšnou autorkou zajisté seznámit. Já osobně jsem se s Michelle Rowen knižně seznámila teprve letos v létě prostřednictvím knihy Dark kiss, což je první díl její nové paranormální série Nightwatchers plné nadpřirozených bytostí. Nikdy dříve jsem o autorce neslyšela (i když vlastně ano, ale tehdy jsem si to ještě neuvědomila) a neznala její knihy. Na svém kontě mám několik knižních sérií a já Vám je právě prostřednictvím tohoto článku představím. 

Kde se ale Michelle Rowen vzala? 

I přesto, že se jedná o poměrně známou americkou autorku, tak si Michelle dosti střeží své soukromí. Na internetu tedy nenajdete odkud přesně pochází, kolik jí je let, či jaké jsou její koníčky a záliby. Michelle má můj obdiv, jelikož se v současné době člověk s moc velkou anonymitou prakticky nesetká, ale Michelle je zářná výjimka. Z toho co jsem objevila, autorka žije na Západě kanadského Toronta, při psaní ní pohání kofein a nutella a život jí trochu ztěžují neustále se blížící uzávěrky. Za svou práci získala v roce 2007 cenu Holt Medallion za nejlepší knihu a v roce 2009 cenu Romantic times reviewers choice v kategorii upíří romance.

Michelle si jako mála přála být princeznou, ale ne ledajakou. Takovou, která by uměla zacházet s mečem a která by zachraňovala princezny před zlými draky. Nakonec se ale stala spisovatelkou, což je také dobré a hlavně méně nebezpečné.

Kromě psaní Michelle miluje fotografování, cestování, reality shows a všechny druhy knih. 

Takovou zajímavostí je to, že Michelle píše současně i pod pseudonymem Morgan Rhodes se kterým v nedávné době vydala první díl své nové série Falling kingdoms. 

Michelle píše především paranormální romance, urban fantasy a také samozřejmě YA fantasy

Kath doporučuje: 

Dark kiss (Nightwatchers #1) 
Nejedu v ničem nebezpečném.

chytrá, až moc opatrná, obyčejná Samantha - to jsem já. Nemohla jsem se ale vyhnout překvapení z polibku od nedosažitelného kluka číslo jedna. Z polibku, který se mnou něco udělal ... něco divného. Teď se neustále cítím hladová, ne ale hladová po jídle. Jako by část mého já náhle chyběla. Nevím ale jestli jí můžu dostat zpět.

Pak je tu Bishop. Nejprve jsem si myslela, že je to pouze kluk z ulice, ale jeho tajemství, která skrývá, jsou tak intenzivní a nadpozemská stejně jako jeho modré oči. Pokud je tím, co si myslím, tak je právě tou jedinou osobou, která mi může pomoci. Ale něco děsivého se blíží a jediná naše šance, jak to zastavit znamená ztratit vše, po čem jsem kdy toužila a nechat se pohltit temnotou...

Mou recenzi najdete zde.

Co Michelle dále napsala?

Společně s Richelle Mead, autorkou Vampýrské Akademie, sepsala Michelle oficiálního průvodce této světoznámé série. Obsahem této knihy je sumarizace všech šestí dílů VA, s nimi související testy a Richellininy zajímavosti z doby psaní. Čtenáři si také mohou přečíst jednotlivé životopisy postav a zjistit, jaké postavě se nejvíce podobají. Zdali Lisse nebo Rose.

Michellinina nové série Falling kingdom vydaná pod pseudonymem Morgan Rhodes pojednává o čtyřech mladých lidech - princezně Cleo, rebelovi Jonasovi, Lucie - dívce adaptované královskou rodinou a prvorozeném královském synovi Magnusovi, kteří budou muset společně čelit nebezpečí jen aby zamezili pádu celého království.
Série Immortality bites zavádí své čtenáře do světa mladé Sarah, která se přes noc stane díky rande na slepo upírkou a proto jí začnou pronásledovat lovci upírů a navíc jí vyhodí z práce. Seznámí se s neznámým mužem - několik set let starým upírem Thierrym, který jí slíbí, že jí zasvětí do upířího světa, když mu s něčím nebezpečným pomůže

jako kdyby střední sama o sobě nebyla dosti stresující. Nikki Donovanová právě zjistila, že její dlouho ztracený otec je démon a především král Shadowlandu - světa, který odděluje ten lidský od pekla. Její otec ale umírá a chce, aby jeho dcera převzala trůn. Nová démonská princezna se musí vypořádat s novou úlohou budoucí královny, se svou milostnou aférkou a také s vzrůstajícími nepokoji. K tomu všemu, musí Nikki stihnout večerku.

Série Nightshade - Jillian Conradová nikdy nevěřila v upíry. Avšak jen do té doby, kdy byla nedobrovolně infikovaná látkou, která měla být pro upíry smrtelná. Nyní poloviční upírka Jillian chce díky své nově ojedinělé krvi zničit celé nemrtvé království. Bohužel, její neodolatelná krev představuje pro upíři nesmírně lákadlo ....až na upíra Declana.


Chcete Michelle kontaktovat?
email: michelle@michellerowen.com, twitter: @michellerowen, @MorganRhodesYA, facebook: Michelle Rowen books, www.michellerowen.com, goodreads: Michelle Rowen, Morgan Rhodes

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

1 komentář:

  1. Už jen ten obal knihy se mi zamlouvá :) Určitě od ní nějakou knihu přečtu :)

    OdpovědětVymazat