Měsíční update - Prosinec 2012

Je to vážně neskutečné, ale je už tu prosinec. Poslední měsíc letošního roku a také i poslední den. Jak to, že už, tak to stále nechápu, jelikož si stále pamatuji živě loňský prosinec. V lednu si člověk říká, že si na další vánoce pořádně počká, ale upřímně to až neskutečně uteče. I přesto, že byly vánoce, jsem nezaregistrovala, že bych za ten měsíc posbírala výrazně více knih. Knihy k vánocům jsem si kupovala už v průběhu prosince, takže velká většina knih pro mne nebyla překvapením. Takhle u mně vypadal poslední měsíc roku 2012. 

O většině dárků jsem, jak jsem psala, věděla a vlastně si je vybírala sama. Já osobně tomu dávám přednost, jelikož si ráda vyberu knihy, které opravdu chci a vyvaruji se tak nevhodným dárkům. Babička mi tak vlastně věnovala dvě knihy a to Delirium od Lauren Oliver (má recenze), kterou jsem již četla, nicméně jsem jí dosavad doma neměla, četla jsem totiž pouze ebook. Musím přiznat, že i když jsem nebyla moc nadšená z toho, že CooBoo zvolilo zrovna tento styl obálek, jsem ohromena, jelikož kniha vypadá krásně. Druhou knihou je kniha Andělé noci - Zrádce od Lili st. Crow. Knihu jsem si pořídila i přesto, že jsem první díl ještě nečetla, ale je pěkné je mít obě doma. Pokud se mi první díl zalíbí, budu mít alespoň možnost ihned sáhnout po pokračování. Babičce tak za knihy nesmírně děkuji.

Společně s mamkou jsme pak koupili spolu tu největší část knih tohoto měsíce. V první řadě jsme koupili knihu Dávná kletba od Marianne Curleyové, kterou jsem si chtěla koupit už dávno, ale nikdy na to nepřišlo. Pár týdnů/měsíců jsem pokukovala po Dědičce od Amandy Hocking až jsem si jí před pár dny jednoduše hodila do košíků a bylo to. Doufám jen, že kniha bude za něco stát a že nakonec nebudu této koupě litovat. Knihám v Levných knihách prakticky nikdy nedokáži odolat. Proto jsem se nedivila, když jsem si mamce řekla o knihu Smrtící polibek - Na stříbrné cestě od Alice Moss. Jde o pokračování knihy Smrtící polibek, která se mi zalíbila a tak bylo pokračování jasnou volbou. Prodám duši zn. rychle od Kathleen O'Reilly bylo pro mne velkým překvapením. Bez varování jsem knihu dostala od kamarádky a já byla opravdu nadšená, protože když nečekaně dostanu knihu, kterou si chci pořídit, tak to je skvělý pocit. Skvělý pocit, že se někdo dokáže sám od sebe trefit přesně do mého vkusu. 

Přeci jen bych se už měla pomalu věnovat povinné četbě, ale i když to tak lehce nejde, alespoň jsem si koupila knihu 1984 od George Orwella. Je tolik knih, které mám v merku opravdu dlouhou dobu. Kresby v prachu od Zoe Klein, Lexikon lektvarů paní Daneové od Katherine Howe a Jak mi pan Darcy zlomil srdce od Beth Pattilo patří jednoznačně mezi ně.

O těchto miniknížkách z edice můj příběh jsem věděla dlouho, ale nikdy mi nepřišlo nejlepší investovat do těchto "knih", které bych dokázala přečíst všechny za jedno odpoledne, peníze. Nedávno jsem jich několik objevila v levných knihách za pouhých dvacet korun a tak jsem si řekla, že to risknu a knížečky vyzkouším. Moc ráda mám příběhy z historie a tyhle vypadají moc pěkně. Přesněji mluvím o knihách Vpád Římanů, Ve stínu gilotiny, Pompeje a Morová epidemie

Poslední knihou, kterou mi k vánocům koupila mamka, je Bitva o Hex Hall od Rachel Hawkins, což je závěrečný díl v této sérii. Nemůžu ani vyjádřit, jak moc se na knihu těším a hlavně na to, jak to celé skončí. Tajný kruh - Rozkol od Aubrey Clark jsem dostala naprosto nečekaně od toho nejmilejšího nakladatelství Cooboo, čímž mi udělali neskutečnou radost. Ještě jednou moc děkuji. 

Na závěr zmíním prosincové recenzní výtisky. Samotné autorce Jane Formanové velmi děkuji za poskytnutí jejích svou knih Markutské království a Markutské království - Paprsek. Na knihy se velmi těším i když nevím, kdy se k nim dostanu. Na knihy jsem zvědavá hlavně proto, že jedná o dílo z pera české autorky. Poslední dobou totiž začínám mít ráda v oblibě i české autory. 


Dům knihy (Kanzelsberger) byl tak štědrý a poskytl mi dvě skvělé knihy k recenzi. Jde o knihu Vzkříšena za úsvitu od C. C. Hunter, kterou jsem již před pár dny přečetla a má očekávání určitě splnila. Recenzi brzy sepíšu. Tou druhou knihou je celosvětově profláknutý fenomén jménem Padesát odstínů šedi. Nemohu říct, že by mě kniha nějak výrazně lákala, spíše jsem jen zvědavá, jaké to je. Už jsem si tak náhodně přečetla pár stránek .... no bude to jednoduše zajímavé. :D Nakladatelství Egmont mi zaslalo knihu Finále od Beccy Fitzpatrick, což je závěrečný díl celé série. Sice se na knihu těším, ale jelikož jsem četla zatím pouze první díl a to někdy asi předloni, bude chvíli trvat, než se ke knize dostanu. 

Sečteno, podtrženo - 21 knih.

Přeji šťastný nový rok!

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. úžasné knihy, Kresby v prachu závidím, také jsem si tu knihu chtěla pořídit :) a Dědičku také závidím, snad se k ní brzy dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvele knihy ;) hlavne na fotke 1,2,5,7 ;)

    OdpovědětVymazat
  3. jeej, veľmi pekné knižky 8)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné knihy!
    Dědičku jsem četl, není to žádný zázrak, ale na jedno odpoledne hezká oddechovka. :) Myslím teda, že se ti taky bude líbit ;-)
    A jen se chci zeptat, jak máš napsané u knihy Finále, že ti ji zaslalo nakladatelství Domino, nemá tam být Egmont? :)

    OdpovědětVymazat