2 roky blogu a 100 000!! Slavíme!

12. února 2013 oslavil blog své druhé narozeniny! A já? Já na to samozřejmě zapomněla. Ani se tomu nedivím, já jsem schopna opravdu všeho. Za ten rok se toho opravdu mnoho změnilo a  mnoho událo. K tomu všemu blog přesáhl 100 000 návštěv! Jakože opravdu 100 000. Páni! V prvních okamžicích jsem si myslela, že jde pravděpodobně o chybu počítadla, ale ne. Je to vážně tak. Ani netušíte, jaký to je pocit. Když už mám obě příležitosti takto pohromadě, tak je spojím do jednoho a jednoho z obdaruji dvěma knihamiDěkuji všem ze jste to se mnou a s blogem vydrželi už dva roky a doufám, že sem rádi zavítáte opět. 


                                                                   DĚKUJI VÁM!

Pravidla
Do slosování se dostane každý Čech či Slovák, kdo správně uhádne název knihy z nichž pocházejí níže nacházejících se ukázek. Pokud se jedná o knihu ze série, nechci po Vás název přesného dílu, pokud ho nevíte. Stačí uhádnout název série. Pokud se objeví jakýkoliv duplikát (stejné jméno a jiné emaily, nebo naopak), soutěžící bude ze soutěže vyloučen. Soutěž bude ukončena za dva týdny 5. března 2013

Knihy

Soutěžit budeme o dvě knihy od autorky Jeaniene Frost a to Na půl cesty do hrobu a Jednou nohou v  hrobě

Jak se zúčastnit?

Pokud poznáte všech šest ukázek (nemusíte je poznat v přesném pořadí) z všeobecně známých knih (opravdu jsem nevybírala nic těžkého), stačí vyplnit kraťoučký formulář a pak jen doufat ve výhru. :) PS: v některých ukázkách naleznete i třeba jméno nebo název nějakého místa, které by Vám mělo ulehčit hádání. 

Ukázky
 
 
 
 

Formulář

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

15 komentářů:

  1. Super súťaž! Nočni lovci 2 veeeľmi chcem!!!!!!!
    Niektoré ukážky som vedela dobre, inde som musela celú citáciu vyhľadať, lebo som netušila 8D Ale nakoniec snáď správne 8)
    Naozaj kreatívna súťaž 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se soutěž líbí. Chtěla jsem něco originálního, ne zase další dávání lajků na fb nebo následování blogu. :)

      Vymazat
  2. Zjištění, že poznám jen jednu jedinou ukázku je... vice než skličující. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si jistá, že zbytek poznáš taktéž. ;)

      Vymazat
  3. Poznala jsem skoro všechny. Jednu knihu jsem nečetla, tak jsem si musela nechat poradit. A jednu jsem nepoznala. Smutné na tom je, že je to má nejoblíbenější série a hlavně srdcovka. :-(
    Musím ale říct, že je to výborný nápad.

    OdpovědětVymazat
  4. Super soutěž, ale nevím si rady s třetí a poslední ukázkou :)

    OdpovědětVymazat
  5. A mimochodem moc gratuluji!!!! A přeji další úspěšná léta blogování :)

    OdpovědětVymazat
  6. Uff.. tak snad to mám dobře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A sice jsem ti psala na FB, ale ještě jednou gratuluji k druhým narozeninám blogu a přeji další úspěšné roky! ;)

      Vymazat
    2. Díky moc za gratulaci. :)

      Vymazat
  7. No tak tohle je parádní soutěž! Originální nápad. :)) Docela mi to dalo zabrat. :D Hele já jenom, že tady asi nebudu na vyhlášení, protože 2.3. - 9.3. jsem mimo ČR, takže v případě možné výhry *stejně to má určitě blbě* bych nemohla odpovědět na email. Dík za pochopení. ^.^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beru na vědomí, v případě výhry samozřejmě počkám. ;)

      Vymazat
  8. Koukám na to a říkám si :D všechny ty ukázky znám, pamatuju si je, tudíž jsem ty knihy četla, tak že bych se podívala na seznam knih, co jsem kdy přečetla?? :D Teda makačka to byla a zjišťuju, že mi dost knih splývá :D

    OdpovědětVymazat