Z deníku knihomola - 17/2/2013


Já někdy měla tuto rubriku? Nestačím se divit, kolik toho dokážu zapomenout. Naprostou náhodou jsem narazilo na logo této rubriku a přišlo mi, že by to byl dobrý způsob, jak se vypořádat s kecací náladou. Znáte to taky? Takové ty chvíle, kdybyste byli schopní mluvit do aleluja? Čas od času to chytne i mne jako třeba dnes. A co je u mne nového? Nechce se mi opakovat to samé, co říkám vždy (nic, všechno je stejné), tak to trochu pozměním. Za poslední dobou jsem si pořídila/obdržela několik nových knih (jak překvapivé), zasekla se s psaním recenzí (bohužel), začaly mi prázdniny (no konečně), přemýšlela nad proměnou své knihovny (hm, nějak se ty knihy rychle kupí) a za jeden den jsem slupla jednu mňamku (čtěte knihu). A teď to vezmu jednotlivě. 

Tento měsíc se u mne ponese v rytmu nakupování knih od Richelle Mead. Nedávno jsem v Luxoru neodolala o pořídila VA Poslední oběť v angličtině. Nechápu proč. Knihu mám v češtině, četla jsem jí, ale koupit znovu jsem si jí musela. S jistotou to dělají ty obálky. Jsem příznivec těch červených, které na mne působí opravdu moc moc dobře. Snad se mi podaří dokoupit i těch zbylých pět dílů, které též absolutně nepotřebuji, ale co. V knihovně to bude vypadat dobře a já z toho budu mít dobrý pocit. Nedočkavě pak čekám na The indigo spell a grafickou novelu prvního dílu VA. Navíc jsem zjistila, že se mi pomalu tenčí místo meadovské poličce. Chjo. No a asi nebudete překvapeni, že těch knih přibilo ještě více, ale raději se nebudu vyjadřovat bylo by to nadlouho. Pokud se někdy objeví odvykačla pro kniho-shopaholismus. Jdu do toho. 

Zásek v psaní recenzí v mém případě není asi nic neobvyklého. Čas od času se tohle u mne objeví, ale nečekala jsem, že až v takové míře. Během posledních týdnů mi v hlavě běhaly myšlenky typu, jestli vůbec ještě má smysl psát recenze, nebo jestli mě to vlastně doopravdy baví. Nejhorší je, když to člověka baví, ale hlava vám odmítá přijmout požadavek a recenzi sepsat. Pak se ty přečtené knihy množí a množí a čekací list knih, které čekají na recenzi se zvyšuje. Díky bohu, že jsem tohle překonala, s blogováním a psaním neskončila a vrhla se do všeho po hlavě. Jinak to ani nešlo, jinak bych se k tomu nedokopala ani za měsíc. Trošku se ale bojím toho, co přijde. V době maturity toho času bude ještě méně, nervy budou v kýblu a pochybuji, že v tu chvíli budu mít myšlenky na blog. Držte mi pěsti, prosím.

PRÁZDNINY. Do školy mi chodit nevadí. Dokonce jsem zjistila, že čím se blíží konec, tím víc mě to tam baví. A čím méně se na písemky učím, tím lepší známky mám. Má logika to nebere, ale líbí se mi to! Nicméně prázdniny mě potěší vždy. Hlavně, když to alespoň týden. Navíc to jsou moje poslední středoškolské jarní prázdniny, takže pociťuji i jakousi nostalgii. tento bod souvisí také s bodem nad tímto. Hlavně díky týdennímu volnu jsem dostala chuť na to se opět vrátit do svého pravidelného blogerského režimu. No, snad. 

Není to nic neobvyklého, ale opravdu neskutečně se mi rok od roku mění knihovna. Pochopíte to z fotografie níže přidanou. Pamatuji si, jak jsem na jaře roku 2011 byla naprosto nadšená a pyšná na to, že mám alespoň malou knihovničku a několik svých knih, které byly opravdu moje. Když ale koukám na letošní fotku, trochu mi to hlava nebere a zároveň se obávám nadcházejících roků. Kam to pak všechno dm? 


A co se týče mého aktuálního čtení, včera jsem za opravdu rekordní čas přečetla blížící se novinku Legenda od Marie Lu. s knihou jsem začala kolem deváté večer a skončila o půl druhé ráno. Čekala jsem dobrou knihu, ale ne tak dobrou, že bych se od toho nemohla až tak odtrhnout. I přes velkou předpovídatelnost byla kniha doslova dokonalá. Čtivá, zajímavá, příjemně napsaná. Vím, že teď toho bude vycházet mnoho, ale jestli opravdu nevíte, kterou dříve, Legendu vřele doporučuji. 

Toť vše nového z mého knihomolského života. Mějte se knihomolsky skvěle

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Richelle Mead vládne knihomolskému světu! :D
    Jinak s recenzemi jsem na tom podobně, prostě se k nim poslední dobu nedokážu vůbec dokopat a neustále si nelhávám, že na ně nemám vůbec čas, a jelikož se pak cítím provinile, tak jsem zpomalila i čtení... a jsem an sebe vážně naštvaná! Ale pracuju na tom, a snad to vytáhnu :)
    A ta Legenda! Wow! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš moc pěknou knihovničku :) Já mám teď trochu potíže s přidáváním nových knih, ale už v hlavě vidím novou poličku nad postelí - místo by bylo! :D Zatím to vrším do dvou řad a pokud mě ty knihy zavalí, aspoň budu mít zajímavý nekrolog :D

    OdpovědětVymazat
  3. No úprimne ti závidím všetky tie knihy, to je pastva pre oči 8)

    OdpovědětVymazat