Měsíční update - Březen 2013

Tak a je to tu! Má oficiálně objemově nejmenší hromádka knih pořízená za jeden měsíc. Nyní je nádherně vidět vliv blížící se maturity. Z obvyklých skoro 20 knih se tedy za měsíc březen vyklubaly pouhé 4 knihy. Ano, jen 4 knihy, I pro mne je to docela šok. Sice jsem ráda, protože mi díky tomu ubude počet nepřečtených knih, ale na druhou stranu to je pro mne trochu zvláštní pocit. Dříve ten nápor knih byl mnohem větší a teď najednou taková změna. Nicméně věřím, že po maturitě a přijímačkách na VŠ se vrátím do svého starého čtecího, nakupovacího a recenzovacího režimu. A co že mi doma přistálo?

Nakladatelství CooBoo bylo opět velmi štědré a poskytlo mi dva recenzní výtisky. Prvním je Pandemonium od Lauren Oliver. Jedná se o pokračování knihy Delirium. Jelikož pro mne bylo zakončení Deliria opravdovým překvapením, jsem neskutečně zvědavá na další knihu. Jsem zvědavá, zda-li budu opět tolik překvapená či ne. Tou druhou je dlouho očekávaná Zelená jako smaragd od Kerstin Gier. Yay! Tohle bude určitě jízda. Navíc jsem tak trochu zklamaná, že je již konec, ale jistě bude stát za to. Knihu jsem již začala číst a jdu na to pomalu, nechci si jí vyplácat hned na jedno posezení.

Knihou, která mne delší dobu lákala, ale já nebyla od toho si jí pořídit, je Wake od Amandy Hocking. Jedná se o první díl nové série autorky známější série Svět Tryllů. Díky bohu, že existují slevy na Bookdepository. Bez toho by se mi do rukou asi jen tak nedostala. Knihu takového rázu jsem dosavad nečetla. Mořské víly nejsou to, co v knihách vyhledávám, ale rozhodně se nebráním. Pevně věřím, že budu z knihy nadšená. A navíc ta obálka! Barvy, písmo, modelka - vše působí dohromady velmi jemně a krásně.

Mou poslední knihou je poměrně útlá kniha Alchymie věčnosti od Avery Williamson. Je docela vtipné, že mě tato kniha vůbec neláká, ale přesto jsem si jí pořídila. Trochu beze smyslu, ale proč ne. Důvod, proč jsem si jí nakonec pořídila, je ten, že jsem na knihu narazila na aukru velmi levně a hold jsem neodolala. je to moje slabost. Přesto vše ale doufám že jsem se snad mýlila a že kniha přeci nakonec bude pěkná a že si jí užiji. Četli jste jí již? Líbila se? 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Wake vyzerá krásne, už som o tom čítala 8)
    Alchymie večnosti by som chcela 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si jednou koupila za měsíc jenom jednu knížku :D

    OdpovědětVymazat