Měsíční update - Únor

Taky se vám při sepisování takovýchto článků zdá, jako byste ten předešlý psali před pár dny? Já si, jakmile zveřejním článek, říkám, že než se opět dostanu k tomu dalšímu, tak si ještě chvíli počkám. Pak je ale konec měsíce a já si uvědomím, že to přeci jen tak dlouho netrvalo. Spíše to byla opravdová rychlost. Mám v paměti, jak jsem psala předešlý update. Opravdu, jakoby to bylo před pár dny. Člověk si tak uvědomí, jak ten čas vlastně letí. Teď, ještě když mám nějakou volnou chvíli před plesem, se vrhám do shrnutí knih za únor. Jde docela znát, že se blíží maturita. Knih totiž celkově přibývá mnohem méně, než obvykle. Za únor jsem jich shromáždila jen 11.

Nejočekávanějšími knihami tohoto měsíce pro mne byly bezpochyby The indigo spell od Richelle Mead a Unravel me od Tahereh Mafi. The indigo spell jsem měla už neskutečně dlouhou dobu předobjednanou a čekání na ní bylo neúprosné. Kniha za to stála, ale už to není stará dobrá Richelle jako z dob Vampýrské akademie.  Unravel me nese sice obálku, kterou mnoho lidí kritizuje, ale věřte, že ve skutečnosti vypadá opravdu krásně. I já nejsem zrovna nadšená, když se obálky knih najednou změní, ale v tomhle případě mi to už ani nevadí. 

Myslím, že už nemusím říkat znovu, jak moc mám ráda Richelle Mead. Proto jsem neváhala a doplnila svou sbírku jejích knih o grafickou novelu prvního dílu Vampýrské akademie od Richelle Mead a Emmy Vieceli. Přelouskala jsem ho doslova za chviličku. To hlavně kvůli tomu, že se čtenáři v novele nedočkají ničeho nového, takže mi šlo hlavně o ten vizuální zážitek. Autorka kreseb je opravdu talentované osoba. Povedlo se! Born Wicked od Jessicy Spotswood jsem již četla v loňském roce a za koupi i tištěné knihy to opravdu stojí. Spojení čarodějnictví a minulosti je dokonalé.

Slevy, slevy, slevy! Slyšíte na to také? Já vždy. Knihy nejsou vůbec levná záležitost. Jako spousta dalších lidí jsem využila opravdu velkých slev na buxu a objednala si celou sérii tří knih Inkoustové srdce, Inkoustová krev, Inkoustová smrt od Cornelie Funke. Myslím, že loni jsem viděla kus filmu natočeného na motivy knihy a moc se mi to líbilo. Proto doufám, že knihy budou ještě lepší. 

Srazy blogerů jsou zrozené snad jen k tomu, aby mi vyždímaly peněženku. I přesto, že jsem si původně neplánovala koupit žádnou knihu, protože již stále mám mnoho nepřečtených, jsem ale neodolala a koupila dvě. Na Dokonalý sen od Ally Condie jsem velmi zvědavá. První díl jsem četla v létě v Itálii a velmi se mi to líbilo .Bylo to zvláštně jedinečné. Druhou knihou je anglická verze Poslední oběti od Richelle Mead. Není se čemu divit. Tahle červená edice se mi velmi líbí a tak doufám, že si jednou pořídím i ostatní díly. Pokud se divíte, proč si je chci pořídit, když je mám doma česky, tak proto, že je prostě chci. Nepotřebuji je, ale chci je mít doma. Nemá to prostě logiku. 

K recenzi jsem si v únoru vyžádala závěrečný díl vílí série Osud od Aprilynne Pike. Jde o moc pěknou sérii a jelikož se již jedná o závěrečný díl, tak jsem o to více zvědavá, jak celý příběh skončí. Nikdy jsem nebyla příznivec víl, ale v tomto případě mi to vůbec nevadí. Tou druhou knihou je velmi očekávaná kniha Nepřítele mého nepřítele od Kateřiny Petrusové, mojí nejoblíbenější české autorky. Jedná se o volné pokračování knihy Nebezpečná láska - naprosto úžasné knihy. Nepřítele mého nepřítele jsem již stihla přečíst a řeknu vám, že to bylo snad ještě lepší než Nebezpečná láska. Kateřina Petrusová je asi kouzelnice! 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Pekné kúsky 8)
    Dokonalý sen by som chcela 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Nepřítele mého Nepřítele mě hodně láká :).
    Jinak moc dobře jsi rozšířila.

    OdpovědětVymazat
  3. Nepřítel! To chcem a ako veľmi! :D
    Ale najprv prvý diel.
    Uff, k Richelle nemám až taký "vzťah", že by som brala aj Indigo...nepáči sa mi to. Netuším prečo.
    Atramentové srdce mám a ďalšie dva diely nie. Moja zvedavosť je v tomto smere umŕtvená a stačí mi prvá kniha. Je to veľmi krásny príbeh. To mi stačí. :)
    Unravel me má skvelú, úžasnú obálku. Mňam.

    OdpovědětVymazat